eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Data: 2019-10-11 18:26:57
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Cavallino,

    Friday, October 11, 2019, 6:19:47 PM, you wrote:

    >>>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >>>> Ale ja widzę pomiar czasu przyśpieszania a nie jakieś ,,elastyczności".
    >>>> Nie jestem samobójcą, żeby wyskakiwać do wyprzedzania zza TIRa na 5-ce.
    >>> Bo jeździsz benzyniakiem z mizernym momentem obrotowym.
    >> On ma bardzo dobry moment obrotowy. Tylko trochę wyżej.
    > Ma 280?

    250 i to dopiero przy 2500 rpm. I to boli. Dlatego trzeba redukować.
    Konkurenci potrafili zapewnić moment przy 1250-1300 rpm a z 1.4 l nie
    ma jak.

    > No to jak na benzyniaka to faktycznie nieźle, ale w tych okolicach i tak
    > kiepsko.



    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: