  • Data: 2017-12-31 09:11:49
    Temat: Re: Dioda powiadomień
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-30 o 18:52, Marek pisze:
    > On Sat, 30 Dec 2017 18:14:56 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    >>

    > Tak, wgraj mu poprzedni kernel, który wygrywał wszystkie diody :).

    No tak, wgrać stare jadro.. to ja zaraz, za chwileczkę;-). Daj spokój, w
    telefonie to ja ledwie potrafię odebrać rozmowę. A tak wracając do
    realiów - na stronie producenta widzę nowszą wersję systemu. Nie w
    sensie - wyższa wersja Androida, a wyższy nr kompilacji. Trochę dziwne
    że nie ma jej dostępnej w opcji "aktualizacje systemowe" telefonu. Ale
    mniejsze z tym, - czy dałoby się jakoś we własnym zakresie wgrać tą
    nowszą kompilację? Rozumiem że chyba trzeba by go ręcznie pobrać ze
    strony Acera, na kartę pamięci telefonu, rozpakować i.... co dalej?
    Paczka zawiera jakiś kreator instalacji? Czy może robi się to w coś na
    modłę - po pobraniu i rozpakowaniu aktualizacji telefon uruchamia się w
    jakimś specjalnym trybie, np "odzyskiwania" wskazując ścieżkę do
    aktualizacji? Wszystko to oczywiście to takie branie na logikę, bo w
    sumie w tym temacie jestem kompletnym laikiem.