eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla kochających nie wymienianie oleju › Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
  • Data: 2019-01-24 22:58:09
    Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olej na filmie wyglada bardzo dobrze, nie liczac czegos co przypomina drobne wiory.
    One nie stanowia zadnego zagrozenia. Swiezy czysty olej ma slabe wlasciwosci smarne.
    Ciemy olej w ktorym jest zawiesina grafitu ma najlepsze wlasciwosci smarne. W
    silnikach w ktorych nie zmienia sie oleju albo bardzo rzadko sie zmienia grafitu w
    oleju jest duzo. Dlatego takie silniki sie nie zacieraja pomimo ze baza oleju sie
    wypracowala. Zuzyty wal mowisz. Fakt, czopy sie wycieraja. Panewki tez. Zuzycie czopu
    o 5 setnych milimetra kwalifikuje wal do szlifowania. To mniej niz grubosc wlosa u
    europejczyka. Z reguly wymiar naprawczy jest mniejszy od nominalnego o 0,2 mm.
    Panewka zuzyje sie tez mniej wiecej tyle co wal. Problem z Toba jest taki ze to co
    wiesz przeczytales w necie. Nigdy nie widziales zuzytych walow wykorbionych. A ja
    widzialem ich kilkaset. Ksiazke mozna by napisac a mnie sie nie chce pisac drugiej
    ksiazki. Jedna napisalem i wydali. Fale i rysy na wale nie maja specjalnie duzego
    znaczenia jesli mieszcza sie w zakresie tolerancji. Waly w czasie pracy sie krzywia.
    Szlifowaniem przywraca sie przede wszystkim wlasciwa geometrie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: