eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Nov 2018 06:35:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek
    rowerowych
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 06:11:00 UTC-6 użytkownik T. napisał:

    > U mnie w maju w miasteczku zginął jeden, a drugi - ciężko ranny. Jechali
    > wieczorem 2 m obok szerokiej, pustej i doskonale oświetlonej ścieżki
    > rowerowej...
    > Kiedyś dyskutowałem z takim zajadłym pedalarzem, dla którego ujmą jest
    > jazda po ścieżce, bo po niej to jeżdżą tylko dzieci i babcie na bazar.
    > Pokonał mnie argumentem, że "ma 8 atmosfer w oponie" i musi jechać po
    > asfalcie, choćby był nie wiem jak dziurawy.

    gupio gada.

    Ja slyszalem ze zle sie jezdzi po kostce i w sumie troche racji w tym jest. Jak sie
    jedzie goralem czy kolarka bez amortyzacji przedniego kola to nadgarstki cierpia od
    wibracji. Mnie tam nie boli bo jezdze trekingami czy rowerami "comfort" wiec nie
    jestem az tak pochylony ale jestem w stanie sobie wyobrazic ze ktos starszy albo z
    zuzytymi stawami moze narzekac.