  • 81. Data: 2015-01-07 16:42:18
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 16:40, Tomek pisze:
    > Wskażesz w umowie te warunki?

    Zacznij czytać ze zrozumieniem albo przynajmniej do końca.

  • 82. Data: 2015-01-07 18:22:27
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 14:46, JoteR pisze:

    > Bo jesteś za głupi, żeby sięgnąć do źródła:
    > http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/zasieg-czt
    erech-sieci-pytania/zasieg-czterech-sieci-pytania.ht
    ml

    > JoteR

    Szkoda że reklama nie odsyła do FAQ na stronie internetowej :) Jesteś za
    głupi żeby odróżnić kłamstwo od prawdy i prawdę od manipulacji reklamowej ?
    Jeśli miałoby to mieć ręce i nogi, to reklama powinna brzmieć:
    Zasięg4sieci (*)
    Zasięg sieci Orange aktywujemy na życzenie klienta

  • 83. Data: 2015-01-07 19:50:04
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "xxx" <k...@o...pl> napisał:

    > Szkoda że reklama nie odsyła do FAQ na stronie internetowej :)

    Widzę, że pomimo zmiany nicka nic ci się nie polepszyło, a nawet - o ile to
    w ogóle jeszcze możliwe - wręcz przeciwnie. Dlatego już do końca swojego
    nędznego żywota będziesz dymany przez marketoidy.

    JoteR

  • 84. Data: 2015-01-09 19:00:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "xxx" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz
    > T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy i
    > strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    To ja dorzucę jeszcze jedną informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko
    przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygląda na to, że Play nie
    ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 85. Data: 2015-01-10 12:58:26
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > ładne panie w salonie wytrzeszczają oczy i rżną głupa [...].
    > Jutro idę znowu opie... spuścić :-)

    Ty to wiesz, jak się zabawic ;->

    JoteR

  • 86. Data: 2015-01-10 13:18:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 21:18, ToMasz pisze:
    > od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domyślnie aktywny. trzeba
    > poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem,
    > albo z buta do salonu

    A nie wynika to przypadkiem z tego, że zasięg Orange=zasięg TMobile?

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2015-01-10 17:34:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 19:00, yabba pisze:
    > To ja dorzucę jeszcze jedną informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko
    > przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygląda na to, że Play
    > nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

    Właśnie coś takiego usłyszałem od konsultanta który odradzał mi branie
    samego internetu bo się zapłaczę poza miastem. :-(

  • 88. Data: 2015-01-10 18:21:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie coś takiego usłyszałem od konsultanta który odradzał mi branie
    > samego internetu bo się zapłaczę poza miastem. :-(

    Znajoma wzięła Internet z Playa i tuż za granicą miasta Warszawy zasięgu
    praktycznie nie ma. Nie znajduje ani LTE, ani nawet 2G. Musi wziąć LTE z
    Plusa.

    Według mnie to jest bez sensu, że w jednych taryfach Internet może być
    obsługiwany w roamingu, a w innych nie. Play zaliczył u mnie dużego minusa.
    A juz sam chciałem dokupić sobie u nich Internet z modemem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 89. Data: 2015-01-10 18:30:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 10 Jan 2015 18:21:35 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]
    >obsługiwany w roamingu, a w innych nie. Play zaliczył u mnie dużego minusa.
    >A juz sam chciałem dokupić sobie u nich Internet z modemem.

    Tak to działa w Play. Taryfy internetowe nie działają w roamingu tylko
    na zasięgu własnym Play. Dziwne że Twoja znajoma tego nie wiedziała,
    albo nie poinformował nikt jej o tym w salonie.
    Taryfy głosowe działają w roamingu.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2015-01-10 22:08:44

    W dniu 2015-01-10 o 18:30, dizel pisze:
    > Tak to działa w Play. Taryfy internetowe nie działają w roamingu tylko
    > na zasięgu własnym Play. Dziwne że Twoja znajoma tego nie wiedziała,
    > albo nie poinformował nikt jej o tym w salonie.

    Wcale nie takie dziwne. Dzisiaj dowiedziałem się przypadkiem choć już 2
    razy byłem namawiany na dodatkową kartę sim z LTE ale byłem opornym
    klientem. Całe szczęście ;-)

    PS. Czy 2 Giga (tyle mi w zupełności wystarczy) internetu za 10 zł
    miesięcznie z umową na 6 mies. to dobra oferta w play?