eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna? › Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
    Date: Thu, 28 Mar 2019 14:32:14 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <q7iicu$eu3$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q7i46p$fc$1@node1.news.atman.pl>
    <q7idal$1kn$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1553779934 15299 82.139.185.195 (28 Mar 2019 13:32:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Mar 2019 13:32:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <q7idal$1kn$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653168
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-28 o 13:05, viktorius pisze:
    > W dniu 2019-03-28 o 10:30, robot pisze:
    >> Dlaczego silniki o zapłonie samoczynnym kręcą się wolniej, niż o zapłonie
    iskrowym?
    >>
    > Kręcą się tak samo, np na obydwu dam po 3000 obrotów na minutę, to wał korbowy z
    diesla kręci się tak samo szybko jak wał w benzyniaku. Na gazie nie sprawdzałem :P
    >
    > PS.
    > doprecyzuj, co znaczy wolniej? Wolniejsze obroty biegu jałowego, czy może mniejsze
    obroty maksymalne? A może jeszcze cos innego?
    >
    Myślałem, że będzie jasne, ale dobra.

    Zazwyczaj (nie zawsze) większość, przeciętnych, zwykłych, standardowych, silników z
    zapłonem samoczynnym,
    który to silnik przeznaczony jest do napędu przeciętnych, zwykłych, standardowych
    osobowych samochodów
    powstałych w okresie ostatnich 50 lat z tego oraz ubiegłego wieku charakteryzuje się
    mniejsza
    maksymalną ilościa obrotów jaką może osiągnąć podczas napędzania przeciętnych,
    zwykłych, standardowych osobowych samochodów,
    nie na biegu jałowym, nie na luzie, nie pod wodą, nie w próżni, tylko normalnie na
    drodze asfaltowej
    lub dobrze utwardzonej. Jak również zazwyczaj (nie zawsze) większość, przeciętnych,
    zwykłych, standardowych, silników z zapłonem samoczynnym
    który to silnik przeznaczony jest do napędu przeciętnych, zwykłych, standardowych
    osobowych samochodów
    powstałych w okresie ostatnich 50 lat z tego oraz ubiegłego wieku osiąga większy
    moment obrotowy przy mniejszych obrotach niż
    silnik z zapłonem samoczynnym.
    Nie sorry, nie dam rady chyba.
    Innym razem spróbuję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: