  • 1. Data: 2009-05-16 21:10:40
    Temat: Dlaczego montowac przypominajki o disclocku ;)
    Od: i...@g...com

    Bo mozna na dopiero co zalaczonym ssaniu i przegazowce (wysoki prog w
    pomieszczeniu) usilowac wyjechac z podziemnego garazu (wlasciwie
    bylego zsypu na smieci).. takie usilowanie skonczy sie wbiciem jajkami
    w bak (nie przerzucilo mnie przynajmniej przez kierownice) i niestety
    wymiana linki predkosciomierza (w er5) zupelnie zdezintegrowana.
    Dobrze ze zacisk nie dostal mocniej;/ A wszystko przez to ze ta
    cholerna XENA zaczela wyc z byle powodu i bylem jej wyjalem
    elektronike, i przez to ze Gliwiccy studenci darli sie do 4 nad ranem
    z okazji Igrow wobec czego niewyspany/nietomny usilowalem moje 2oo
    wydobyc porankiem na spacer do pracy.

    Pozdrawiam i zycze udanych weekendowych wypadow,

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 2. Data: 2009-05-17 17:30:10
    Temat: Re: Dlaczego montowac przypominajki o disclocku ;)
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik <i...@g...com> napisal

    > takie usilowanie skonczy sie wbiciem jajkami
    > w bak (nie przerzucilo mnie przynajmniej przez kierownice) i niestety
    > wymiana linki predkosciomierza (w er5) zupelnie zdezintegrowana.
    > Dobrze ze zacisk nie dostal mocniej;/

    To przygotuj sie jeszcze na wymiane terczy hamulcowej.
    Predzej czy pozniej uzywanie tej blokady MUSI tak sie skonczyc :(
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville

  • 3. Data: 2009-05-17 18:35:30
    Od: juhass <t...@w...pl>

    i...@g...com pisze:
    <ciach..>
> [...]
    > elektronike, i przez to ze Gliwiccy studenci darli sie do 4 nad ranem
    > z okazji Igrow wobec czego niewyspany/nietomny usilowalem moje 2oo

    To weź i kładź na zegary szmatkę jakąś, albo inny patent
    przypominający o blokadzie. Ja stosuje tez ze szmatką na
    zegarach i na razie pamiętam. :0

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 4. Data: 2009-05-17 19:19:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "juhass" <t...@w...pl> wrote

    > To weź i kładź na zegary szmatkę jakąś, albo inny patent przypominający o
    > blokadzie.

    To po prostu odruch ktory trzeba
    sobie wyrobic, tak jak ten ze skladaniem
    bocznej stopki zanim zapnie sie bieg.
    Ja wyrabiam sobie ostatnio odruch
    sciskania buteleczki Loobmana zanim rusze,
    jeszcze nie zawsze nie zapominam :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-05-17 20:18:24
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "juhass" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blokadzie. Ja stosuje tez ze szmatką na zegarach i na razie pamiętam. :0

    w pewnym znanym mi przed laty Thunderace kierownik miał do disclocka
    przyczepiana zółta, oczojebna linke. Nie nie po to zeby sobie odciac głowe.
    Ta linke zakładał na kierownice, i tym sposobem nawet jak zapomniał to sobie
    przypomniał... a widziałam przynajniej ze dwa razy jak zsiadał i zdejmowal;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 6. Data: 2009-05-17 21:54:07
    Od: i...@g...com

    On 17 Maj, 20:35, juhass <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To weź i kładź na zegary szmatkę jakąś, albo inny patent
    > przypominający o blokadzie. Ja stosuje tez ze szmatką na

    Zaczalem po tym epizodzie zakladac pokrowiec z disclocka na klamke
    sprzegla :)
    W temacie, w kontekscie przypominajki - mialem wlasnie na mysli patent
    ktory podrzucila Easy.

    Pozdro,

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 7. Data: 2009-05-18 07:37:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    juhass napisał(a):
    > To weź i kładź na zegary szmatkę jakąś, albo inny patent przypominający
    > o blokadzie. Ja stosuje tez ze szmatką na zegarach i na razie pamiętam. :0

    Ja jeszcze wyjmuje oske przedniego kola, zebym niezapomnial sciagnac
    blokady. Dziala. Nigdy niezapomnialem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki