eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni? › Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
  • Data: 2019-01-06 23:49:16
    Temat: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 22:59:56 +0100, Shrek napisał(a):

    > Da się - sam osobiście mało co nie postawiłem na dwa koła.

    Malo co sie nie liczy - postawiles albo nie :-)

    > Ale to nie ma się czym chwalić;)

    Czemu nie ?
    Optymalnie pokonany zakret, dobra predkosc, dobre opony :-)

    > Chodziło mi o jego całokształt twórczości - moim zdaniem to troll.

    Ano, pewne rzeczy mnie dziwia - np po co mu 250KM do godzinnego stania
    w korku :-)
    Czy chocby ten watek.

    Ale nie widzialem jak jezdzi, moze jak sie korek konczy to pogania
    wszystkie koniki.

    > Ty w sumie też łapiesz się naa definicję trola - reprezentujesz nie tyle
    > swoje poglądy, co przeciwne do dyskutanta;)

    Bo ja dostrzegam wiele aspektow i musze prostowac radykałów :-P

    J.