    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego niektóre smartfony i tabliczki są tanie?
    Date: Fri, 28 Dec 2012 12:45:06 +0100

    Dnia 2012-12-28 06:39, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Bynajmniej, nie zastepuje bowiem jednego trafnego słowa
    > trzema, opisowo. Tabliczka jest moim zdaniem trafnym
    > tłumaczeniem o podobnym znaczeniu. Nawet mój 7-calowy
    > Nexus jest niewiele większy od tabliczki czekolady, wiec wszystko się
    > zgadza :-)

    Zwis męski elegancki to nie trzy słowa ? nie są opisowe ?
    Rozumiem dbanie o polszczyznę ale przypisywanie na siłę nazw
    nie jest zbyt inteligentnym zachowaniem. A jak poznasz kiedyś
    angielski to zauważysz tam tradycję to upraszczania i przypisywania
    jednej nazwy wielu przedmiotom i/lub czynnościom. W naszym języku
    staramy się tego unikać więc nie dopisujemy kolejnego znaczenia
    do przymiotnika tabliczka tylko stosujemy zapożyczone określenie.