  • 1. Data: 2013-11-26 15:31:49
    Temat: Dlaczego policja kłamie? :)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Skontaktowało się ze mną już w sumie kilkanaście osób, które nie
    przyjęły mandatu w Gnieźnie i okolicach. Wszystkie jak jeden mówią, że
    policjanci kłamali im, że zostałem uznany winnym, że zapłaciłem mandat i
    wysokie koszty sądowe i że nie warto w sumie iść do sądu bo i tak nikt z
    nimi nie wygra.

    Co to za propaganda sukcesu i kampania kłamstwa? Zostałem - już
    prawomocnym - wyrokiem uniewinniony, a kosztami dwuletniego procesu
    obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie
    kłamią? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-11-26 15:51:44
    Temat: Re: Dlaczego policja kłamie? :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]

    > prawomocnym - wyrokiem uniewinniony, a kosztami dwuletniego procesu
    > obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie

    W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
    Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy
    kontroli ?

  • 3. Data: 2013-11-26 15:57:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.11.2013 15:51, Czesław Wiśniak pisze:
    > W dzisiejszych czasach to tylko kamera i mikrofon :).
    > Nie rozumiem tylko po co te kilknascie osob powoluje sie na ciebie przy
    > kontroli ?

    Nie sądzę, aby się powoływali. Raczej policjanci próbują "przekonać", że
    nie warto iść do sądu. O dziwo tak w Gnieźnie tylko. W sumie mam kontakt
    z ponad 200 osobami, które walczą w tej chwili o swoje i tylko z okolic
    Gniezna takie informacje docierają do mnie.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-11-26 16:21:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > prawomocnym - wyrokiem uniewinniony, a kosztami dwuletniego procesu
    > obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie

    Nagrać i oskarżyć o oszczerstwo. Dodatkowo jeśli w ten sposób przekonują do
    przyjęcia mandatu to oskarżyć o nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem przy pomocy kłamstwa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-11-26 17:39:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.11.2013 16:21, Ergie pisze:
> [...]
    > do przyjęcia mandatu to oskarżyć o nakłanianie do niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem przy pomocy kłamstwa.

    Poważnie jest na to paragraf?

    Hmmm, hmmm, hmmm
    http://www.youtube.com/watch?v=_peqkFLXVPk

    :D

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2013-11-26 22:06:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-26 15:31, anacron pisze:
    > a kosztami dwuletniego procesu
    > obciążono skarb Państwa (podatników). Ale dlaczego oni tak bezczelnie
    > kłamią? :)

    To elementarne, Watsonie. Napuszczają podatników, bo ewidentnie za
    przerzucanie tego na ich kieszeń, wpierdol się należy. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-11-27 09:55:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-27 09:57, Jaroslaw Postawa pisze:

    > Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku np.
    > w art 286 KK.
    > "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,

    Jaką korzyść majątkową osiąga milicjant mówiąc Ci, że nie ma
    sensu odmówić przyjęcia mandatu ???

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2013-11-27 09:57:44
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-11-26 17:39, anacron pisze:

    > Poważnie jest na to paragraf?

    Siur. W tym kraju jest paragraf na wszystko. W tym przypadku np. w art
    286 KK.

    "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    [...]
    § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 9. Data: 2013-11-27 10:05:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Wednesday, November 27, 2013, 9:55:34 AM, you wrote:

    > Jaką korzyść majątkową osiąga milicjant mówiąc Ci, że nie ma
    > sensu odmówić przyjęcia mandatu ???

    Jeśli uda się udowodnić, że jego premia zależy od ilości skutecznie
    wystawionych mandatów...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-11-27 10:08:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jeśli uda się udowodnić, że jego premia zależy od ilości skutecznie
    > wystawionych mandatów...

    A zakładasz, że jest to "ustalalne" ? Zakładam, że jakaś
    "ścieżka kariery" i "regulamin wynagradzania" istnieje.

    Zakładam, że premie są uznaniowe, i nie wierzę w to, by był
    gdzieś papier wskazujący, że uznanie szefa wynika z ilości
    wystawionych mandatów ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90