-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego słaby akumulator nie odpala?
Date: Mon, 26 Sep 2011 13:41:00 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Lines: 17
Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
References: <p...@n...chmurka.net> <4e7aea46$1@news.home.net.pl>
<j5f3f1$b4g$1@mx1.internetia.pl> <p...@n...chmurka.net>
<j5i3ca$3m0$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1317044460 31160 94.75.119.166 (26 Sep 2011
13:41:00 GMT)
X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2011 13:41:00 +0000 (UTC)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
:>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
X-Composer: nano
X-User-Uptime: 838521633 seconds
X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
!V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
X-Comment-To: "PM" <x...@w...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2401172
[ ukryj nagłówki ]PM <x...@w...pl> wrote:
>> właśnie przy sprężaniu. Pamiętam też, że żeby odpalić taki skuter z kopki
>> (rozrusznik nożny), trzeba było najpierw dojść do fazy kompresji a dopiero
>> potem konkretnie przykopać - i wtedy odpalał dużo lepiej niż kopiąc na
>> pałę.
>>
> bo kopniak miałes w dobrej pozycji (dobry nacisk) no i w trakcie kopniecia
> mogłes załapać wiecej faz sprężania.
> a reszta wywodu nijak nie tłumaczy pytania z tematu.
Jeżeli założymy że problem jest w prędkości sprężania to tłumaczy przez
analogię.
--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław