-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " " <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego supersamochody są ciężkie
Date: Wed, 8 Aug 2012 08:24:25 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jvt7np$c03$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<jvt6ic$sgi$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1344414265 12291 172.20.26.234 (8 Aug 2012 08:24:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Aug 2012 08:24:25 +0000 (UTC)
X-User: artmedianews
X-Forwarded-For: 109.95.1.242
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2462789
[ ukryj nagłówki ]Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał(a):
..
> Bolid F1 waży około 700kg a osiągi są jeszcze większe. Zakładam, że koszty
> w przypadku tego Lambo nie mają większego znaczenia.
Tylko, że on nie ma nadwozia. To sama rama z silnikiem i kołami i kilkoma
drobiazgami do prowadzenia.
Poza tym Lambo wcale nie jest bezkompromisowe... Elise w najlżejszej wersji
ważył 750kg. Nie miał nic z udogodnien (klimy, wspomagania, poduszek,
elektryki w ogóle). Wszystko przyklejane, żadnych dodatkowych śrub do mocowan.
Dodaj ze 200kg. na te rzeczy. Trzy razy większy silnik i skrzynię. Ten z Elise
to około 120kg. Wieksze koła, opony i hamulce, większe całe nadwozie...
Nazbiera się.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://speedyelise.fora.pl
http://tunery.tv
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.12 22:43 __Maciek
- 08.08.12 23:30 J.F.
- 09.08.12 00:00 __Maciek
- 09.08.12 01:52 Tomasz Pyra
- 09.08.12 16:49 robot
- 09.08.12 22:06 Grzegorz Prędki
- 10.08.12 13:00 Chris
- 11.08.12 20:22 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-05-28 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-28 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-05-28 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (stacjonarnie) <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-05-27 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-05-27 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-27 Sulzbach => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesunge
- 2024-05-27 Białystok => Starszy inżynier Cloud DevOps (Azure) <=
- 2024-05-27 Marki => Senior PHP Developer <=