  • Data: 2006-03-05 01:46:52
    Temat: Re: Dlaczego zablokowany?
    Od: czakey <c...@a...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stanisław Halik napisał(a):

    > oby nie doszło do paranoi typu 'nie podam ci mojego adresu email, bo
    > pewnie jesteś spammerem' :))

    Bedzie troche OT: Jestem z regoly optymista, ale jak patrze na
    statystyki mojej mailmaszyny to wydaje mi sie, ze poza oficjalnymi
    mailami ludzie przeszli na komunikatory typu gg...

    Uzywam RBLi z powodzeniem via spamassasin i mysle, ze polityka
    punktowania za trafienia w RBLu jest swego rodzaju zlotym srodkiem.