    From: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dlaczego zablokowany?
    Date: Sun, 5 Mar 2006 21:24:37 +0100

    Użytkownik "Marcin Kulas" <0...@j...org> napisał w wiadomości
    news:slrne0kbf7.frm.007@jabbed.org...

    > Ależ ja mówię cały czas o końcowym odbiorcy i jego woli odnośnie
    > sposobu filtracji. Dlaczego zakładasz, że ktoś komuś uwala pocztę
    > bez jego wiedzy?

    Ja poszedlem dalej :)
    Do listy odbitych user ma dostep w Panelu Adm. (z ostatniego tygodnia)
    a leniwi moga sobie zamowic codzienny raport na maila z dnia poprzedniego
    z iloscia i adresami odbitymi :)))) wiec nawet jesli cos sie niechcacy
    odbije
    na nastepny dzionek jest na bialej liscie usera, wiec wilk (admin) syty
    i owca (user) cala ;)))

    > Czy jeśli ja stosuję wielopoziomową blokadę/filtrację przychodzącej
    > do mnie poczty, w tym również świadome odrzucanie na podstawie wpisów
    > w pojedynczych RBL'ach, to znaczy, że jestem podwójnie głupi? Dlaczego?

    Mysle ze dyskusje nalezalo by rozpoczac od ustalenia
    z jaka skala maja do czynienia konwersujacy ;) bo mozecie dyskutowac na
    innych
    plaszczyznach a co za tym idzie pktach odniesienia.

    --
    s.