eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Długo oczekiwany fotoradar › Re: Długo oczekiwany fotoradar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl><n681y9fe8nbw$.1kla2z2xottcm.
    dlg@40tude.net><9...@p...pl.invalid><k98enl$brl$1
    @node2.news.atman.pl><1...@p...pl.invalid><k98fv
    q$d1m$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3YCDCq$1QV@mike.oldfield.org.pl><k98q3a$mp3$1@node2.news.atman.pl>
    <k99se9$j02$5@dont-email.me><k99vjh$9ev$1@node1.news.atman.pl>
    <k9a33j$oq1$10@dont-email.me><k9a7m0$ce$1@node2.news.atman.pl>
    <k9a80t$caa$2@dont-email.me><k9aik0$b2n$1@node2.news.atman.pl>
    <k9aiud$juq$3@dont-email.me><k9akat$cnt$1@node2.news.atman.pl>
    <k9aoou$l9q$1@dont-email.me> <k9ar8n$61k$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <k9ar8n$61k$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Date: Fri, 30 Nov 2012 19:21:28 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 38
    Message-ID: <50b8f929$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.48.128
    X-Trace: 1354299689 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1303 83.27.48.128:52078
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2474464 pl.pregierz:2044674
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "szufla" napisał:
    masti wrote:
    >> linia tramwajowa zajmuje mniej miejsca niż ulica

    >Linie buduje sie przewaznie wzdluz ulic co ma sens w komunikacji
    >miejskiej i albo to miejsce juz jest zarezerwowane albo trzeba je
    >dodatkowo przygotowac, przebudowac co zwieksza koszty.


    Nie tylko to.
    Same tory zajmuja ... na moj gust wcale nie mniej niz dwa pasy ruchu.
    Na pewno niewiele mniej, a biorac pod uwage ze wykorzystane sa przez
    jeden pojazd co kilka-kilkanascie minut, to duzo wiecej :-)

    Ale oprocz torow sa jeszcze przystanki. Jak tory biegna srodkiem
    ulicy, to co pewien czas trzeba jednak wygospodarowac troche
    szerokosci, i to w tak strategicznych punktach jak skrzyzowania, gdzie
    i pasow przybywa.
    A co miedzy przystankami ? Szeroki trawnik wzdluz torow ? Zupelnei
    bezuzyteczny, bo ani tam zaparkowac, ani spacerowac, ani psa
    wyprowadzic. To jest dopiero strata miejsca, a w miastach miejsce
    cenne.

    A jak wyrzucisz tory na bok, to blokujesz miejsca parkingowe.

    Zaczeli u nas uzywac torowisk jako buspasow - i to mi sie dosc podoba
    ..

    >> silniki spalinowe nigdy nie będą ekologiczne, cokolwiek to znaczy.
    >Jezeli az tak cie to martwi nieekologicznosc silnikow napedzanych
    >gazem ziemnym to proponuje powrot do trolejbusow. :)

    Trolejbusy by ominely tych kilka istotnych wad tramwajow. Chocby to
    marnowanie miejsca.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: