eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ? › Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    Date: Wed, 14 Aug 2013 21:03:46 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?

    W dniu 2013-08-14 20:41, J.F. pisze:

    > Ze takie produkty moga byc.
    > Moga, ale juz ich nikt nie zrobi.

    To raczej nie tak...

    > I tak prawde mowiac ... swoj "elektroniczny notatnik" przestalem nosic
    > odkad telefon moze go zastapic.

    No właśnie - wybrałeś taką formę ewolucji. Tak naprawdę nieświadomie :>

    > Nowy. Idziesz do sklepu, kupujesz, i nie masz ochoty wyrzucac po 2
    > latach, bo bateryjka padla.

    Zależy od ceny. Zresztą te "niewymienne" serwis wymienić potrafi.
    Ja wiem, że to nie to samo co zakup chinola na allegrogo
    i własnoręczne przełożenie, ale jak najbardziej można.

    > I o to chodzi. Jedna padla i co zrobiles ?

    Oddałem telefon do serwisu.

    > A co bys zrobil jakby byla niewymienna ?

    Oddałbym do serwisu. Dziwnym trafem "niewymienne" najczęściej są
    wymienne, tylko niekoniecznie zgodnie z Twoim wyobrażeniem.
    Podobnie zrobiłem z laptopem...

    > Nie daje i nie ma wymiennych baterii ? A to niech sp*.

    Baterie są wymienne i serwisy to robią. To że sam tego zrobić
    nie potrafisz to inna kwestia.

    > Albo obnizy cene do polowy :-)

    Bo ponieważ?

    > Trzeba byc swiadomym klientem, a nie baranem do strzyzenia.

    W tym jest sporo prawdy, tylko przekonanie o "świadomości"
    nie zawsze znaczy to samo :>