    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
    Date: Wed, 29 Sep 2010 09:07:26 +0000 (UTC)

    2010-09-28 19:45:26 Axel

    > Jezdze samochodem po Warszawie samochodem od ponad 20 lat.
    > Dzieki CB wiem o stluczkach i wypadkach w calej Warszawie.

    Wow, dodaj jeszcze, że masz 4-metrową antenę na dachu,
    zbierasz całe info z Wawy i okolic, wszystko rejestrujesz
    na dyktafon, a w domu zapisujesz do kajetu w celach
    statystycznych.

    > Pytales o konkrety? Nie.
    > Poczytaj sobie, co oznacza slowo "generalizowanie".

    Nie muszę pytać o konkrety. Zarzucasz komuś
    (tu Galasowi) niewłaściwe działanie rzucajac
    ogólnikami. Gdybyś nie miał skłonności do
    generalizowania podałbyś konkretny przykład.

    Podasz zatem przykład i podważysz
    go światłem obowiązujących ustaw?

    > I dlatego, ze nie wiedziales tam zadnej stluczki,
    > to one sie nie zdarzaja? (patrz swoj wlasny tekst
    > na gorze).

    Świetnie. Zauważyłeś odniesienie. Właśnie po to je
    zastosowałem aby pokazać Ci, że możesz się mylić
    twierdząc, że wprowadzenie świateł na skrzyżowanie
    "x" przyczyniło się tylko i wyłącznie do powstania
    korków.

    > Jezdzisz chyba metrem, bo to skrzyzowanie jest
    > na 5 miejscu najniebezpieczniejszych skrzyzowan
    > w Warszawie w zeszlym roku.

    Wg Twojego kajetu? Z tego co znalazłem, jest na 6
    z 5 wypadkami. To też jakby przeczy Twojemu twierdzeniu,
    że codziennie się tam coś dzieje. Ergo, oszukujesz.

    Jak na ilość samochodów tamtędy przejeżdżających,
    oraz obraz skrzyżowania (tory) -- źle nie jest.

    Zapomaniałeś też, nadając tak strasznie
    na Galasa, przy okazji dodać że, cyt.:

    Według policyjnych statystyk w ubiegłym roku po raz pierwszy
    od kilku lat spadła liczba wypadków i kolizji drogowych.
    W 2009 roku na warszawskich drogach zginęło 95 osób, to
    o 30 mniej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość
    ofiar śmiertelnych to piesi.

    Więcej...
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7486584,N
    ajbardziej_niebezpie
    czne_skrzyzowania_w_Warszawie.html#ixzz10tsUeujx

    Może ilość samochodów się zmniejszyła, może ludzie
    zaczynają myśleć? Może to zwykły przypadek?
    Nie, nie twierdzę, że to zasługa Galasa.

    > Co maja strzalki do wypadkow na tym skrzyzowaniu?

    No właśnie nie wiem po co, w miejscu gdy ewidentnie
    nawiązywałem do stawiania/zdejmowania sygnalizatorów
    do skrętu w lewo Czecha x Kajki oraz nie zdejmowania
    strzałek warunkowych w prawo na , zacząłeś pisać
    o wypadkach na Korotyńskiego x Grójecka.

    > Tam wypadki sa spowodowane duzym strumieniem
    > samochodow skrecajacych w lewo z Korotynskiego
    > w strone al. Krakowskiej i zawracajacych na Grojeckiej,
    > zeby wjechac we Wlodarzewska.

    Strumieniem to ciężko nazwać. Kolejka 10, czasem 20 aut,
    które stoją po 10 minut, bo tylko 2-3 przejeżdżają na
    cyklu głównie z powodu torowiska.

    > Gdyby tam zlikwidowano zielone strzalki - przynajmniej
    > byloby wiadomo, ze cos ZDM probuje poprawic.

    Aha. Porażająca logika.
    PS Zgłosiłeś zauważony problem do ZDM?

    > Ale akurat tam nikt nich nie tknal.

    > IMHO najprostszym rozwiazaniem bylyby swiatla wielofazowe,

    No, genialny pomysł. Byłoby to samo co na Czecha x Kajki.
    Kajki puste, a na Czecha korek 4km. Przy czym tam nie
    ma tak często świateł jak na Grójeckiej, nie ma też
    torowiska i setki pieszych.

    > a bezpieczniejszym - przebicie Grojeckiej na wys. Wlodarzewskiej
    > ze swiatlami zsynchronizowanymi ze swiatlami na Korotynskiego.

    Tak! Więcej świateł!

    > Oczywiscie, ze trzeba.
    > Ale z glowa, a nie zza papierow na biurku.

    Gorzej jak zapisy na papierach nie pozwalają z głową.

    --
    Pozdor Myjk