  • 1. Data: 2010-09-25 11:02:21
    Temat: Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz. J.Galas. To on
    polikwidowal zielone strzalki, postawil swiatla z zajebista sekwencja na
    skrzyzowaniach o minimalnym ruchu, za to dal takie bez osobnej fazy do
    lewoskretu tam, gdzie ruch jest duzy, jego sprawka jest taka
    synchronizacja, ze korki tworza sie tam, gdzie nie powinny i
    najplynniejszy ruch jest, gdy swiatla nie dzialaja, ba, sa juz nawet
    swiatla na wyjezdzie z parkingu. Takiego nagromadzenia nie, nie glupoty,
    tylko zlej woli nie ma chyba w zadnym innym miescie.
    Zblizaja sie wybory m.in. na prezydenta miasta. Wszyscy kandydaci bredza
    o sprawach mniej, lub jeszcze mniej istotnych, zajmuja sie pierdolami,
    niektorzy nawet jak HGW, twierdza bezczelnie, ze jezdzi sie super.
    Jedynie JKM obiecal wprost, ze wywali Galasa i bedzie to pierwsza rzecz
    jaka zrobi. Ale ja tu nie chce uprawiac agitki, szanse JKM sa jakie sa,
    chcialbym tylko aby wreszcie zwyciezca wyborow wywalil obecnego
    Miejskiego Inzyniera Ruchu ze stanowiska. Proponuje jakas nasza kampanie
    pod tytulem "Wywalic Galasa" albo cos w tym sensie. Pierwsze co mi
    przychodzi do glowy to jakies ogloszenia w prasie w stylu: "zaglosuje na
    tego, kto wywali Galasa". Moze macie jakies inne pomysly? Jesli nic nie
    bedziemy robic, to nadal najwazniejsza sprawa bedzie (naprawde ze
    szczerym szacunkiem) sprawa pomnika, stadion, czy inne tematy, a my
    dalej bedziemy tracic czas i pieniadze w korkach spowodowanych jednym
    zlosliwym facetem, z ktorym zaden dotychczasowy prezydent nic nie
    zrobil. Mamy okazje cos zmienic, lub przynajmniej wyrazic swoje zdanie,
    ustalic wlasciwa hierarchie spraw istotnych. Prosze o "burze mozgow" jak
    mozemy zadzialac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2010-09-25 12:33:16
    Temat: Re: Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-09-25 11:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Mamy okazje cos zmienic, lub przynajmniej wyrazic swoje zdanie,
    > ustalic wlasciwa hierarchie spraw istotnych. Prosze o "burze mozgow" jak
    > mozemy zadzialac.

    Hmmm.. mieszkam w DC od urodzenia i rocznie robie ok 40kkm z czego 35kkm
    po warszawie. Jezdzi sie zle... ale nie wiem czy to jest wina jednego
    faceta. Co by nie mowic o wislostradzie o ktorej tak bardzo trabili ona
    jedzie, wolno ale jedzie. Pamietam czasy kiedy stala kompletnie.
    Za korki obarczyl bym w 50% nas samych kierowcow, nie umiemy jezdzic,
    wpychamy sie na sile, jezdzimy na czerwonym, blokujemy skrzyzowania itp,
    nie wiemy co to jazda na zakladke, najlepiej tego co jedzie do konca
    pasem zlinczowac, bo przeciez bedzie 5 minut przed nami. A nikt sie nie
    zastanowi ze jak beda dwa pasy to moze skrzyzowanie co jest za nami 500m
    wlasnie przez to nie bedzie zablokowane ze my jedziemy dwoma pasami na
    koncu ktorych jest zakladka.

    Dopiero potem wina jest reszty swiata. Jedno co mnie zastanawia czemu
    tak paralizuje sie wszystkie mosty w warszawie. Bus pasy, remonty,
    zamkniecia itp.

    Za jaja bym jednak powiesil tego co zaprojektowal tunel z ograniczeniem
    do 50km/h i pozywka dla policji, tego co zrobil 3m tunel pod zachodnim,
    wiec tiry kompletnie blokuja skrzyzowanie itp bledow. No i jeszcze
    jedno.. uwazam ze kazda droga budowana w Warszawie powinna miec
    gwarancje wykonawcy na 10 lat !!! wtedy by wreszcie zaczeli budowac
    dobrze... a nie tak jak most siekierkowski ktory po 3 latach uzywania
    juz jest do poprawki...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2010-09-25 14:04:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Sep 2010 11:02:21 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
    >[...] Zblizaja sie wybory m.in. na prezydenta miasta.

    Z tego co slysze to w Warszawie nie macie szans - skoro Galas rzadzi,
    to widac HGW go lubi. HGW wygra i dalej bedzie rzadzil.

    Za to np we Wroclawiu moze byc ciekawie, a pomyslow nasze dwa zarzady
    drog maja sporo :-)

> [...]
    >przychodzi do glowy to jakies ogloszenia w prasie w stylu: "zaglosuje na
    >tego, kto wywali Galasa". Moze macie jakies inne pomysly?

    Za pozno. Trzeba bylo rok temu zalozyc partie kierowcow - teraz mozna
    by startowac.

    >Jesli nic nie bedziemy robic, to nadal najwazniejsza sprawa bedzie

    No coz - prace zmien i do GW idz. Moze ci pozwola prowadzic rubryke
    "okiem kierowcy" i moze ktos to bedzie czytal.

    Bo na razie to zainteresowanie medialne znikome, spoleczne tez
    znikome, a wyborcy przy urnie zapominaja co ich boli.

    J.

  • 4. Data: 2010-09-25 14:27:03
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Pawel "O'Pajak" napisa?:

    > Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz.
    > J.Galas. To on polikwidowal zielone strzalki

    Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.
    Resztę dobrze opisał krzyss, więc powtarzać nie będę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2010-09-25 14:34:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Sep 2010 12:27:03 +0000 osobnik zwany Myjk wystukał:

    > Pawel "O'Pajak" napisa?:

    > Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.

    bzdura. Jakoś w innych miastach na podstawie tych samych przepisów nie
    likwidowali.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-09-25 16:35:44
    Od: Rafa <n...@d...com>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Sat, 25 Sep 2010 12:27:03 +0000 osobnik zwany Myjk
    > wystukał:

    > bzdura. Jakoś w innych miastach na podstawie tych samych przepisów
    > nie likwidowali.

    bo np. w takim wrocku to tych strzalek chyba nigdy nie bylo...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-09-25 18:20:13
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message

    > Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.
    > Resztę dobrze opisał krzyss, więc powtarzać nie będę.

    Bzdura. Galas zdejmowal strzalki dlugo po wyjasnieniu ministerstwa, ze nie
    trzeba ich zdejmowac. Do tej pory w wielu miejscach nie wrocily. W wielu
    miejscach korki pojawily sie wraz ze zmianami wprowadzonymi przez Galasa i
    magicznie znikaja, kiedy nie ma swiatel. A miejsc, ktore sa naprawde
    niebezpieczne, nie poprawia.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2010-09-25 18:27:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 16:35:44 +0200, Rafa? Grzelak napisał(a):

    > bo np. w takim wrocku to tych strzalek chyba nigdy nie bylo...

    Ty masz normalnie jakąś traumę po wizycie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-09-25 19:06:27
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Borys Pogoreo wrote:

    > przepisów >> nie likwidowali.

    > Ty masz normalnie jakąś traumę po wizycie ;)

    Nom... ale te czerwone pigulki troche pomagaja. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2010-09-25 19:47:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Sep 2010 12:33:16 +0200, krzyss wrote:
    >Za korki obarczyl bym w 50% nas samych kierowcow, nie umiemy jezdzic,
    >wpychamy sie na sile, jezdzimy na czerwonym, blokujemy skrzyzowania itp,

    Ale to blokowanie skrzywan to czesto wina zarzadu - swiatla zle
    ustawione.

    >nie wiemy co to jazda na zakladke, najlepiej tego co jedzie do konca
    >pasem zlinczowac, bo przeciez bedzie 5 minut przed nami. A nikt sie nie

    No nie umiemy jezdzic na zamek.
    Choc ciekaw jestem czy nie pomogla by tablica "prosze sie ustawiac na
    obu pasach.
    Zreszta to ze nie umiemy to w pewnym stopniu tez wina zarzadow ruchu -
    tak nas wychowali :-)

    >zastanowi ze jak beda dwa pasy to moze skrzyzowanie co jest za nami 500m
    >wlasnie przez to nie bedzie zablokowane ze my jedziemy dwoma pasami na
    >koncu ktorych jest zakladka.

    ejze - polemizuje. Jak korek jest na jednym pasie a drugi wolny, to
    mozna zjechac ze skrzyzowania i go nie blokowac.
    Jak korek bedzie na wszystkich pasach to moze nie siegnie poprzedniego
    skrzyzowania, a moze siegnie - a wtedy juz nie bedzie manewru.

    Podobnie ci co czekaja 2-3 skrzyzowania wczesniej i chca skrecic przed
    waskim gardlem. Jakby korek byl szeroki i krotki to moze by nie
    musieli czekac, ale gdyby byl dluzszy ... jak jeden pas wolny to moga
    korek ominac :-)

    >Dopiero potem wina jest reszty swiata. Jedno co mnie zastanawia czemu
    >tak paralizuje sie wszystkie mosty w warszawie. Bus pasy, remonty,
    >zamkniecia itp.

    No wiesz - remonty sa niezbedne, a buspas - bez niego byl korek na
    wszystkich pasach ? No to moze i uzasadniony - z tym ze jak sie nie
    podoba, to gloswac na kogos innego :-)

    J.