    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
    Date: Wed, 29 Sep 2010 21:11:13 +0200

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:i7uvke$glm$1@news.onet.pl...

    > Podasz zatem przykład i podważysz
    > go światłem obowiązujących ustaw?

    Konkretny przyklad: rondo Mysliwiecka/Lazienkowska/Rozbrat. Nie bylo korkow
    do czasu zamontowania nowej sygnalizacji bez strzalek. Nowa sygnalizacja
    byla montowana po informacji ZDM, ze bedzie przywracal zlikwidowane
    strzalki. Korkow nie ma, kiedy sygnalizacja nie dziala.

    > Wg Twojego kajetu? Z tego co znalazłem, jest na 6
    > z 5 wypadkami.

    5 czy 6 miejsce - co za roznica? Jest w czolowce wypadkowych miejsc w
    Warszawie.

    > To też jakby przeczy Twojemu twierdzeniu,
    > że codziennie się tam coś dzieje.

    Przeczy w mniemaniu kogos, kto nie odroznia wypadku od stluczki.

    > Ergo, oszukujesz.

    Probujesz walczyc z faktami, bo nie masz o nich pojecia.

    > Jak na ilość samochodów tamtędy przejeżdżających,
    > oraz obraz skrzyżowania (tory) -- źle nie jest.

    Byloby zle, gdyby ktos ginal tam co 5 minut?

    > No właśnie nie wiem po co, w miejscu gdy ewidentnie
    > nawiązywałem do stawiania/zdejmowania sygnalizatorów
    > do skrętu w lewo Czecha x Kajki oraz nie zdejmowania
    > strzałek warunkowych w prawo na , zacząłeś pisać
    > o wypadkach na Korotyńskiego x Grójecka.

    No to wroc do mojego postu i sprobuj zrozumiec, w jakim kontekscie pisalem o
    tym skrzyzowaniu.

    > Strumieniem to ciężko nazwać. Kolejka 10, czasem 20 aut,
    > które stoją po 10 minut, bo tylko 2-3 przejeżdżają na
    > cyklu głównie z powodu torowiska.

    Na Korotynskiego stoi szurek kilkudziesieciu aut w godzinach szczytu.

    > No, genialny pomysł. Byłoby to samo co na Czecha x Kajki.
    > Kajki puste, a na Czecha korek 4km. Przy czym tam nie
    > ma tak często świateł jak na Grójeckiej, nie ma też
    > torowiska i setki pieszych.

    I jest to zupelnie inne skrzyzowanie, z innym ruchem, w miescie, a nie na
    peryferiach. Jak geniuszu, swiatla wielofazowe zlikwiduja korek na
    poprzecznej, a powieksza na glownej?

    > Tak! Więcej świateł!

    Jakbys lepiej poznal slowo pisane, to moze zrozumialbys, ze na tym
    skrzyzowaniu chodzi przede wszystkim o zwiekszenie bezpieczenstwa, a nie o
    zlikwidowanie korkow. Tam korek na Grojeckiej sie nie tworzy - stoi tylko
    pas do skretu/zawrotki. Nie tworza sie rowniez korki na skrzyzowaniu z
    Dickensa, mimo, ze wlasnie tam przeprogramowano swiatla.

    > Gorzej jak zapisy na papierach nie pozwalają z głową.

    Gorzej, jak ktos zabiera glos nie majac pojecia, o co chodzi i jedyne co
    potrafi, to czepiac sie nieistotych szczegolow, albo pisac od rzeczy.
    EOT

    --
    Axel