  • 11. Data: 2011-07-07 12:28:34
    Temat: Re: Do czego moze sie przydac tryb seryjny
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >To był tylko taki żart. Materiał powstał do czegoś innego. Ale jak się
    >chce człowiek pochwalić zrzutem z karty 32GB, to jest to chyba
    >najsensowniejszy sposób :)

    Mnie szkoda by bylo migawki :)
    ale fajne

  • 12. Data: 2011-07-07 21:10:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-07 14:28, I.Tichy pisze:
    > Mnie szkoda by bylo migawki :)

    Już nie wierzę, żeby mi migawka padła przez moralnym zestarzeniem się
    sprzętu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /na ścianach powiesiłem mazy, zdjęcia to ja mam za oknem.../

  • 13. Data: 2011-07-07 21:18:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-07 02:39:58 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > O, fajne.
    Co fajne?

    > Mysle jednak ze film to cos innego niz fotografia.
    Przecież to nie film, to jaca z ...

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-07-07 22:43:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iv57r4$6kt$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Co fajne?
    Fajny clip. Ogladalem/sluchalem go z przyjemnoscia.
    Czego nie rozumiesz?

    E, teraz ja nie rozumiem.

    TA

  • 15. Data: 2011-07-07 23:17:14
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-07-05 21:37, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=LfqoSmKSDa0
    >
    > Tak sobie myślę, że to niezły sposób na prezentacje zdjęć z wakacji dla

    Przy 24 kl/sek film trwałby ok 70 sek, przy 2 min wychodzi ok 14 kl/sek
    - fizycznie tak było, czy klatki dublowałeś?
    Pozdr. J.

  • 16. Data: 2011-07-08 05:52:59
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >Już nie wierzę, żeby mi migawka padła przez moralnym zestarzeniem się
    >sprzętu :)

    Pewnie masz racje, chociaz...

    Ja mam C40D, 6 klatek/s przy zanizonej trwalosci migawek
    w tym modelu - zapewne skonczyloby sie nie fajnie po pewnym czasie.

  • 17. Data: 2011-07-08 07:36:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-08 01:17, Łatwa Jolka pisze:
    > Przy 24 kl/sek film trwałby ok 70 sek, przy 2 min wychodzi ok 14 kl/sek
    > - fizycznie tak było, czy klatki dublowałeś?

    Jest 15fps plus margines z napisem, nie ma dubli. Dobrane na oko,
    rzeczywiście aparacik daje jakieś 2-3fps. W opisach zaniżają pojemność
    serii do 8 klatek, w rzeczywistości jest 13-14

    --
    pozdrawia Adam
    /jest kryzys wartości. Patrzę w portfel, a tam wartości brak/

  • 18. Data: 2011-07-08 14:56:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-08 00:43:23 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Fajny clip. Ogladalem/sluchalem go z przyjemnoscia.
    > Czego nie rozumiesz?
    Tego co w tym jej fajnego.

    > E, teraz ja nie rozumiem.
    Miało być jajca z...
    Czyli Adam sobie jaja robi z tych co mają skurcz wskazującego, albo
    niesprawny aparat z zacinającym się spustem.

  • 19. Data: 2011-07-08 16:03:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-08 16:56, JA pisze:
    > Czyli Adam sobie jaja robi z tych co mają skurcz wskazującego, albo
    > niesprawny aparat z zacinającym się spustem.

    Nie, robi sobie jaja z siebie. Albo pokazał ciekawostkę. Albo jak działa
    deshaker - plugin do stabilizacji sekwencji ujęć. Abo wszystko na raz.

    --
    pozdrawia Adam
    /...a nasza opowieść zaczyna się w czasach Obamy i Osamy.../