  • Data: 2016-07-19 09:50:49
    Temat: Re: Do czego może to służyć? :-)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-19 o 08:12, s...@g...com pisze:

    > Ale przedstawiciel handlowy wyjasni czy to tak miało być czy jednak partia produktu
    wyszła chinczykom śmieszna a jesli tak miało być to co tam się daje podpiąć i dla
    kogo taka specjalna wtyczka, bo zrozumiałem że to nie jest zwykły jack.

    Podzwoniłem, wszyscy cytowali instrukcję, że to in i out. Dodzwoniłem
    się do technologa :-) i ten chyba jednak rozkręcił to coś i oddzwonił.
    Będą wycofywać ten produkt, bo faktycznie te gniazda są laboratoryjne.
    Tak na szybko wymyślił (chyba w żartach) podłączenie zasilacza.
    A ja (też w żartach) prostownik do ładowania akumulatora. Prostownik pod
    biurkiem, przychodzimy do pracy i aku na biurko, klik, otwieramy panel,
    dwa bananki i ładujemy.

    Gniazdo USB też jest gołe, to zwykłe gniazdo wklejone na klej
    termotopliwy. mamy 4 nózki, aby coś sobie przylutować.

    A RJ jest tak zrobiony (cat5 napisano), aby przewody podłaczyć do dwóch
    gniazdek trzeba rozpruć kabel na 3 cm.

    Robert