  • 1. Data: 2013-08-15 06:25:03
    Temat: Do czego służy 5p multitouch?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    ... bo ja nie potrafię użyć nawet 3-punktowego... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-08-15 13:04:14
    Temat: Re: Do czego służy 5p multitouch?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    > ... bo ja nie potrafię użyć nawet 3-punktowego... :)

    musisz miec aplikacje z fortepianem i pelna klawiatura - docenisz

  • 3. Data: 2013-08-15 14:20:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 13:04:14 +0200, Ghost napisał(a):

    > musisz miec aplikacje z fortepianem i pelna klawiatura - docenisz

    A gdzie tam - bedziesz narzekal ze nie 10 pkt :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-08-15 19:19:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.08.2013 14:20, J.F. pisze:

    > A gdzie tam - bedziesz narzekal ze nie 10 pkt :-)
    nie. będzie narzekał że za duże opóźnienie jest
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-08-15 19:52:37
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2013-08-15 19:19, ToMasz pisze:

    > próbowałeś?
    > nie. będzie narzekał że za duże opóźnienie jest
    > ToMasz

    Potwierdzam. Na takiej aplikacji to najwyżej "Wlazł kotek..." można
    sobie zagrać.

  • 6. Data: 2013-08-15 20:48:52
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-15 13:04, Ghost pisze:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    >
    > musisz miec aplikacje z fortepianem i pelna klawiatura - docenisz

    Nie sądzę. :)
    Musiałbym jeszcze umieć grać. A to wbrew pozorom nie jest umiejętność
    powszechna.
    Dawno temu kolega testował mój słuch muzyczny. On naciskał klawisz na
    fortepianie, a ja miałem wskazać który (dowolna liczba prób). Nigdy nie
    byłem pewien, czy dobrze wskazałem, bez względu na liczbę prób.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-08-16 00:57:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 19:52:37 +0200, Paweł Hadam napisał(a):

    > Potwierdzam. Na takiej aplikacji to najwyżej "Wlazł kotek..." można
    > sobie zagrać.

    O jakich opoznieniech mowa ? tzn jakiej wielkosci ?

    Bo pamietam jaka gierke na iPada ... nie rzucaly sie w oczy jakies
    opoznienia przy 4/5p ..

    J.

  • 8. Data: 2013-08-17 09:03:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > fortepianie, a ja miałem wskazać który (dowolna liczba prób). Nigdy nie
    > byłem pewien, czy dobrze wskazałem, bez względu na liczbę prób.

    Jesli nigdy tego wczesniej nie cwiczyles, to nawet nie wiadomo jak szczodry
    dar boski w Twym uchu nie pomoze.

  • 9. Data: 2013-08-17 09:04:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > O jakich opoznieniech mowa ? tzn jakiej wielkosci ?
    >
    > Bo pamietam jaka gierke na iPada ... nie rzucaly sie w oczy jakies
    > opoznienia przy 4/5p ..

    Ale moze po prostu talentu nie masz?

  • 10. Data: 2013-08-17 13:54:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 09:03:08 +0200, Ghost napisał(a):

    > Jesli nigdy tego wczesniej nie cwiczyles, to nawet nie wiadomo jak szczodry
    > dar boski w Twym uchu nie pomoze.

    Chyba nawet wielu muzykow tego nie potrafi (sluch absolutny).
    Ucho kiepsko rozpoznaje czestotliwosci, lepiej sobie radzi z
    roznicami/stosunkami miedzy kolejnymi.
    Utwor mozna zagrac pare tonow wyzej czy nizej, i to bedzie ciagle ten
    sam utwor.

    Wiec moj zachwyt wzbudzaja ludzie, ktorzy rozpoznaja piosenka po
    "jednej nutce" (jednym akordzie ?).

    J.