  • 1. Data: 2013-08-14 00:55:32
    Temat: [play] doładowanie konta z własnego konta
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Hej, wystarczył miesiąc w Mini Max (ps. pakiety internetowe działają
    tylko do końca kalendarzowego miesiąca - ale fail :/) i dwie promocje na
    doładowania (+75% - do końca dzisiejszego dnia, zainteresowani niech
    działają) żeby na moim koncie zrobiła się skarbonka na ponad 100 zł :/.

    Istnieje w play opcja doładowania czyjegoś konta kasą ze swojego konta
    głównego? Spróbowałbym trochę odzyskać kasy.

  • 2. Data: 2013-08-14 07:09:18
    Temat: Re: [play] doładowanie konta z własnego konta
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Istnieje w play opcja doładowania czyjegoś konta kasą ze swojego konta
    >głównego? Spróbowałbym trochę odzyskać kasy.
    nie ma takiej mozliwosci w play, moze jedynie sprzedac srodki na
    premium sms?

    co do promocyjnego doladowania sprzed miesiaca, ja pomyslalem o tym za
    wczasu i wiedzialem ze bedzie problem z wykorzystaniem dlatego
    doladowalem tylko 25zl tego dnia na FB a nie wiecej.

  • 3. Data: 2013-08-14 20:15:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-14 07:09, sunwick pisze:

    > co do promocyjnego doladowania sprzed miesiaca, ja pomyslalem o tym za
    > wczasu i wiedzialem ze bedzie problem z wykorzystaniem dlatego
    > doladowalem tylko 25zl tego dnia na FB a nie wiecej.

    jak jeszcze byłem we freshu to nie stanowiłoby problemu, niestety w
    minimax i tak będę musiał dowalić za chwilę kolejne 50 zł by podtrzymać
    wychodzące :/