  • Data: 2011-03-06 22:38:55
    Temat: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja potwierdzam, że Pani Ania jest Panią Anią ;)

    Co do tematu to myślę, że sporo sieci zgodziło by się na zamontowanie
    takiej sądy. Niemniej nie chodzi tutaj tylko o mierzenie prędkości, a
    bardzie o podejście Ministerstwa Infrastruktury do tematu.

    Wyjście z założenia, że prawie wszyscy Operatorzy świadczą prędkości,
    które prawie nigdy nie są osiągane jest bardzo krzywdzące dla całego
    środowiska. Takie stwierdzenie może tyczyć się tylko sieci GSM.

    Wspomnienie o tym, że klient może nie płacić bo tak stwierdzi (pewnie to
    sobie gazeta dodała) jest działaniem na szkodę firm
    telekomunikacyjnych. Tak było w przypadku abonamentu za TV. W gazetach
    pisali, że nie będzie trzeba płacić i ludzie przestali mimo, że ustawa
    nie weszła w życie.

    Od dawna jestem zwolennikiem walki z kłamliwymi reklamami, czemu tym się
    w pierwszej kolejności urzędy nie zajmą ? Jeśli operator oferuje
    prędkość 21 Mega użytkownikowi, gdzie cały sektor ma taką prędkość to
    jest jawne oszustwo. Wystarczy kupić modemy pojeździć posprawdzać na
    "certyfikowanym" sprzęcie i szybko tą "złą praktykę" ukrucić.

    Natomiast dawanie klientom narzędzie do niepłacenia, uderza głównie w
    małe lokalne firmy, które (w większości) paradoksalnie oferują najlepszą
    jakość usług. Tylko parametrem jakość/cena mogą konkurować z wielkimi
    bogatymi telekomami. Dla nich strata 10% wpływów przez X miesięcy może
    być zabójcza. Duży telekom sobie poradzi, bo ma na to środki.