eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDo wszystkich, a w tym niedowiarków :-) › Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Tue, 8 Mar 2011 15:34:32 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 19
    Message-ID: <il5epp$pdu$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <6...@v...googlegroups.com>
    <il12rj$o5p$1@mx1.internetia.pl> <il1ugh$jjt$1@news.telbank.pl>
    <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl> <il21el$739$1@inews.gazeta.pl>
    <il22dk$a43$1@inews.gazeta.pl> <il240p$fa8$1@inews.gazeta.pl>
    <il25p0$klm$1@node2.news.atman.pl> <il26k7$msf$1@inews.gazeta.pl>
    <il27r3$mh7$1@node2.news.atman.pl> <il288m$s1j$1@inews.gazeta.pl>
    <il2b22$puc$1@node2.news.atman.pl> <il3991$hnl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299594874 26046 87.251.232.55 (8 Mar 2011 14:34:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 14:34:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <il3991$hnl$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94260
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl>

    >
    > I dlatego najprościej jest wprowadzić, zamiast tych wszystkich chorych
    > proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowiązkowy wpis do
    > umowy o szybkości gwarantowanej. Wtedy brak szybkości
    > gwarantowanej->zgłoszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
    > godzin = możliwość złożenia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
    > miesięcznego. A szybkości gwarantowane każdy ustali sobie sam i
    > odpowiednio wyceni takie taryfy.

    Na grzyba mi 1/30 abonamentu jak np przez cały łikend nie mogłem korzystać
    ?! Co mi po 1/30 jak internet chodzi kulawo codziennie wieczorem kiedy nawet
    nie da się zgłosić reklamacji ? To są wszystko jakieś bezsensy. Jedynym
    sposobem na złego dostawcę jest zmiana na lepszego. Ułatwiając
    natychmiastową zmianę dostawcy masz praktycznie pewność, że słabi zostaną
    wyeliminowani. Tylko do tego trzeba wyeliminować umowy terminowe z rynku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: