eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDo wszystkich, a w tym niedowiarków :-) › Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Tue, 8 Mar 2011 18:20:46 +0000 (UTC)
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 26
    Message-ID: <s...@m...verox.pl>
    References: <6...@v...googlegroups.com>
    <il12rj$o5p$1@mx1.internetia.pl> <il1ugh$jjt$1@news.telbank.pl>
    <il1vt0$203$1@inews.gazeta.pl> <il21el$739$1@inews.gazeta.pl>
    <il22dk$a43$1@inews.gazeta.pl> <il240p$fa8$1@inews.gazeta.pl>
    <il25p0$klm$1@node2.news.atman.pl> <il26k7$msf$1@inews.gazeta.pl>
    <il27r3$mh7$1@node2.news.atman.pl> <il288m$s1j$1@inews.gazeta.pl>
    <il2b22$puc$1@node2.news.atman.pl> <il3991$hnl$1@news.onet.pl>
    <il5epp$pdu$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: matrix.verox.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1299608446 25035 91.123.223.226 (8 Mar 2011 18:20:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 18:20:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94276
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 8 Mar 2011 15:34:32 +0100, niusy.pl napisał:
    >
    > Użytkownik "Lee" <l...@p...onet.pl>
    >
    >>
    >> I dlatego najprościej jest wprowadzić, zamiast tych wszystkich chorych
    >> proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowiązkowy wpis do
    >> umowy o szybkości gwarantowanej. Wtedy brak szybkości
    >> gwarantowanej->zgłoszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
    >> godzin = możliwość złożenia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
    >> miesięcznego. A szybkości gwarantowane każdy ustali sobie sam i
    >> odpowiednio wyceni takie taryfy.
    >
    > Na grzyba mi 1/30 abonamentu jak np przez cały łikend nie mogłem korzystać
    > ?! Co mi po 1/30 jak internet chodzi kulawo codziennie wieczorem kiedy nawet
    > nie da się zgłosić reklamacji ? To są wszystko jakieś bezsensy. Jedynym
    > sposobem na złego dostawcę jest zmiana na lepszego. Ułatwiając
    > natychmiastową zmianę dostawcy masz praktycznie pewność, że słabi zostaną
    > wyeliminowani. Tylko do tego trzeba wyeliminować umowy terminowe z rynku.

    To równie skutecznie wyeliminuje podłączenie za złotówke, i "plusikowe"

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB
    Proud to be 100 percent microsoft free. op. Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: