-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Dokręcanie kół - skrajny debilizm ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mgmkrs$s7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mgmnts$hv5$1@node2.news.atman.pl>
<1j7j9129jt9kn$.19dfkegu0i9l$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
Date: Thu, 16 Apr 2015 20:07:55 +0200
Message-ID: <r...@4...net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1429207678 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2206 89.77.179.152:63787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560281
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 15 Apr 2015 16:19:41 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):
> W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 00:40:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
>> Dnia Thu, 16 Apr 2015 00:15:24 +0200, Waldek napisał(a):
>>
>>> Doszukałem się w międzyczasie informacji że 100Nm
>>> to dla klucza o ramieniu 1m obciążenie 10kg na jego końcu
>>> czyli mniej więcej można określić ile obciążenia (siły)
>>> należałoby użyć dla klucza o krótszym ramieniu
>>
>> Takie 100Nm to jest "dość mocno", dokręcając ręcznie, krótkim kluczem :)
>> Jak ktoś kto waży 80kg, staje na 25cm kluczu, to dokręca już 200Nm.
>>
>> Przeciętny pneumat na maksa dokręca jakieś 600-1000Nm i z obserwacji
>> wychodzi że takim właśnie momentem dokręcone są śruby przez większość
>> gumiarzy.
>
> Nie wiesz nie pisz.
Kogutku, ja doskonale wiem i jak działa klucz udarowy i jak go używają
gumiarze i wiem też jak należy go używać, a jak nienależy.
I standardem jest używanie pneumatycznych kluczy, do dokręcania śrub, ile
tylko taki klucz da radę.
Potem użytkownik jak złapie gumę, zazwyczaj jedyne co może to połamać klucz
do kół który dostał w komplecie z samochodem i wezwać assistance które
przyjedzie z porządnym kluczem i długą rurą.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.15 01:27 Waldek
- 17.04.15 02:02 Tomasz Wójtowicz
- 17.04.15 03:49 re
- 17.04.15 03:53 re
- 17.04.15 04:03 re
- 17.04.15 08:40 WS
- 17.04.15 23:26 PiteR
- 18.04.15 11:18 re
- 19.04.15 22:57 jerzu
- 19.04.15 23:01 AL
- 20.04.15 08:24 albercik
- 20.04.15 19:22 janusz_k
- 23.04.15 08:35 MichałG
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=