    From: "krzysiek" <u...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Domeny
    Date: Wed, 24 Aug 2005 13:49:44 +0200

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ddv844$rc5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Słabo szukasz... az.pl
    >
    > --
    > Jakub

    Szczerze odradzam. Zupełny brak profesjonalizmu. W czerwcu przeniosłem
    bardzo atrakcyjną domenę do tej firmy, i już ma ją kto inny. Informację o
    kończącym się terminie opłaty przesyłają wyłącznie emailem bez
    potwierdzenia, nie troszcząc się czy właściciel ją otrzymał, czy nie.
    Niestety, ich listy zostały zakfalifikowane przez program antyspamowy jako
    spam i nigdy do mnie nie dotarły. Nikt się nie zainteresował i nie szukał
    powodu dla którego ktoś po dwóch miesiącach od transferu domeny nie chce jej
    przedłużyć. Domenę miałem przez 6 lat w NASKu. Zawsze był monit i faktura
    pocztą, listem poleconym.
    Na pytanie kto jest teraz właścicielem domeny przekazano mi nazwisko
    właściciela - mimo że w whois jest jak byk:

    dane niedostepne registrar: AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa ul.
    Sosnowa 6a 71-468 Szczecin Polska/Poland +48.91 4243780 d...@a...pl dane
    aktualne z dnia: 2005.08.24

    Ciekawe, że zarejestrował ją właśnie w az.pl.

    Kiedyś ta firma zajmowała się sprzedażą domen. Czyżby przypadek.

    Jednym słowem, jeśli chcesz stracić domenę wybierz az.pl.

    Ja natychmiast przenoszę wszystkie do do innego rejestratora.

    Krzysiek