  • Data: 2009-11-14 19:11:19
    Temat: Re: Domowe sposoby na parującą szybę w kasku
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie, jakie macie domowe sposoby na wspomaganie dobrej widoczności
    > kasku.
    >
    > Ostatnio taka jest wilgoć w powietrzu, że nawet moja "nieparująca"
    > szybka - nie daje rady. Owszem - pary nie ma, za to jest zwyczajnie mokro
    > od środka. Woda się skrapla i nawet jazda z uchyloną szybką niewiele
    > pomaga.
    >
    > Macie jakieś sposoby na taką pogodę? Czy po prostu co jakić czas trzeba
    > się zatrzymać i użyć chusteczki?

    wiec tutaj nieco z innej dziedziny sportu sposób ale skuteczny: wpaintballu
    bardzo szybko parują maski na ryjach grających (szczególnie tych co mało
    biegają i duzo w miejscu stoją)
    jest na to wyrafinowany sposób: posmarowac/natrzec/pokryć szybkę os strony
    facjaty szamponem bambino dla niemowlat:)
    nie wiem dlaczego akurat tym ale to działa:)
    pozdro