    Subject: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <7...@g...com>
    <b...@g...com>
    <9...@g...com>
    <qdp9i2$iuq$2@news.icm.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <5d013b93$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Thu, 13 Jun 2019 08:23:03 +0200

    > Jak ukradna hulajnoge, rower to dlaczego skuterka mieli by nie ukrasc. Z hulajnoga
    dzisiaj wchodzilem do sklepow i pies z kulawa noga sie nie czepial. Co lepsze mozna
    sprawdzic. Jesli w Lodzi mozna wypozyczyc skuterki i hulajnogi na minuty to mozna
    sprawdzic czy lepiej 40 ulica czy 10 chodnikiem. Dla mnie 10 chodnikiem jest
    bezpieczniejsze niz 40 ulica. Do tego czy hulajnoga ma sens dochodza lokalne
    czynniki. Lodz jest najbardziej zakorkowanym miastem w Polsce i chyba 20 na swiecie.
    W godzinach szczytu sa miejsca ze na piechote jest szybciej niz samochodem. W centrum
    na znalezienie wolnego miejsca parkingowego moga liczyc tylko szczesciarze. Kilka dni
    temu jak kupowalem to nie zdawalem sobie sprawy jak bardzo uzyteczna moze byc dla
    mnie hulajnoga. Nie znaczy to ze bedzie dla innych uzyteczna bo moze byc
    bezuzyteczna.

    Jaką kupiłeś?

    Ja się najbardziej obawiam żywotności akumulatorów. Jak wygląda sprawa
    wymiany? (Czy jest możliwa i za ile?)

    --
    Liwiusz