  • 1. Data: 2019-06-06 18:02:41
    Temat: Dopłaty do e-skuterow
    Od: p...@g...com

    http://www.muenchen.de/dienstleistungsfinder/muenche
    n/10215340/

    W Niemczech kilka miast refinansuje nabywcom takich wynalazków 25% ceny. Niby niedużo
    ale z drugiej strony za friko więc niejeden który tylko chciał kupić teraz kupi. Cel
    zredukować jazdy suvem 3.0 TDI do piekarni po bułki ;-)

  • 2. Data: 2019-06-06 20:23:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeci dzien mam elektryczna hulajnoge. Kocham ja miloscia wielka i czysta. Jest
    zajebista. Pomimo ze mam dopiero trzydniowe doswiadczenie i jeszcz sie nie
    wypierdolilem to uwazam ze bardzo ulatwi mi poruszanie sie po miescie. Chwilowo budze
    sensacje bo kto to slyszal zeby 60+ popierdalalo 25km/h na hulajnodze. Co no niemcow.
    Sa najwiekszym smrodziarzm w chujnii. Jak elektryczna hulajnoga, rower, skuter
    zaoszczedza dziennie litr paliwa i bedzie takich pojazdow milion to komus zostaja w
    kieszeni ponad milion ojro. Przez dwiescie dni bedzie to dwiescie milionow ojro
    przeznaczonych na konsumpcje. Juz wiadomo ze samochody elektryczne to bzdura. Maja
    zbyt duzy slad weglowy, sa za drogie i za chujowe. Do tego maja fatalny stosunek masy
    wlasnej do przewozonej. Moja hulajnoga wazaca 12,5 kilo to niewielki ulamek mojej
    wagi. U nas maja oglosic jakies nowe przepisy odnosnie hulajnog. Ale jak znam zycie
    to beda spierdolone bo pisza je tacy co w zyciu na hulajnodze czy rowerze nie
    jechali.

  • 3. Data: 2019-06-06 20:59:03
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    no to zrecenzuj zanabytek.
    cena zasieg ile toto sie laduje.
    no takie tam.
    thx

  • 4. Data: 2019-06-06 21:21:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Trzeci dzien mam elektryczna hulajnoge. Kocham ja miloscia wielka i czysta. Jest
    zajebista.

    Opowiedz, co robisz, żeby jej nie ukradli spod sklepu.
    Chyba nie planujesz taszczyć ją ze sobą wszędzie?

    To mój jedyny argument przeciwko. Jak znajdę rozwiązanie - to też kupię.

    --
    MN

  • 5. Data: 2019-06-06 21:21:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Xioami m365. 1750 zyli. Ze mna (96 kilo) ~ 20 kilometrow na ladowaniu w trybie PP.
    Rzeczywista predkosc maksymalna 24km/h. Pompowane kola. Powazna wada ze nie da sie
    kierowac jedna reka i np. palic papierosa. Moze z czasem uda mi sie to opanowac. Bez
    problemu potrafie zejsc z predkoscia zeby dopasowac sie do szybkosci pieszych. Ma
    tempomat i odzyskiwanie pradu przy hamowaniu silnikiem. Uwazam ze jako osobisty
    srodek transportu u mnie sie sprawdzi. Niska waga, 12,5 kilo, pozwala mi ja wniesc na
    drugie pietro. Pracuje intelektualnie zeby ja trzymac i ladowac w masterze. W
    sklepach sie nie burzyli jak z nia wchodzilem. W instrukcji napisali ze sie laduje
    4,5 godziny od zera do pelna. Nie wiem ile sie ladowala bo wlaczylem jak wrocilem po
    wycieczce i odczepilem od ladowarki rano. Inna sprawa ze nie warto ladowac do pelna i
    rozladowywac na maksa. Akumulatory Panasonic ale mogli sie pomylic i moga byc
    Fajansonic. Co jeszcze zauwazylem. Trzeba na nia wsiasc i jechac tak zeby nie
    kombinowac jak utrzymac rownowage. Wtedy sie jedzie bez gibania na boki. Kolega tez
    ma taka i jest rok starszy. Zalozylismy hulajnogowy gang staruszkow. Chcemy jezdzic
    po parkach i krasc kobietom torebki.

  • 6. Data: 2019-06-06 21:33:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2019 o 21:21, Marcin N pisze:

    > Opowiedz, co robisz, żeby jej nie ukradli spod sklepu.
    > Chyba nie planujesz taszczyć ją ze sobą wszędzie?
    >
    > To mój jedyny argument przeciwko. Jak znajdę rozwiązanie - to też kupię.

    Ucharakteryzuj na taką z wypożyczalni - wala się tego i nikt nie
    kradnie;) Tylko w warszawie to ładnie zaparkuj, bo jak pierdolniesz jak
    stoi to zarząd dróg miejskich weźmie w jasyr;P

    Shrek

  • 7. Data: 2019-06-06 21:37:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zabezpieczenia jeszcze nie mam. Wlaze z nia do sklepow. W markecie gdzie sa koszyczki
    polozylem koszyczek na tym co sie stoi. Jutro jade do lekarza rehabilitanta po
    skierowanie na zabiegi. Padnie trupem jak mnie zobaczy. Problemem z zabezpieczeniem
    jest to ze zawodowi zlodzieje maja nozyce do ciecia pretow. Jak ma duze to
    zbrojeniowego preta fi 12mm da rade przeciac. Linki stalowe to tez przecina. Na
    jakims faszystowskim galileo pokazywali zabezpieczenie z stosunkowo grubej linki
    polipropylenowej. To te kolorowe sznurki co w marketach sprzedaja. Cieli taka
    grubosci kciuka nozycami do pretow. Nacieli ale nie przecieli bo inny jest mechanizm
    przecinania pretow stalowych i inny setek nitek z polipropylenu. Rozsadnym
    rozwiazaniem jest zainstalowanie modulu gps. Male robia a obudowie baterii jest
    troszke miejsca. Zasilanie dla modulu jest. Jak ktos by podpierdolil i jezdzil z
    wlaczonym gpsem to sie go znajdzie.

  • 8. Data: 2019-06-06 21:45:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W takim szalenstwie zeby jej niczym nie zabezpieczac tez moze byc metoda. Inna sprawa
    ze juz wiadomo ze w tych miastowych jest gps. To jak ktos bierze miastowa na wlasnosc
    to jak wie o gpsie to go unieszkodliwi.

  • 9. Data: 2019-06-06 21:50:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Xioami m365. 1750 zyli.

    "Duże 8.5 calowe opony". Szlag mnie trafia.
    Jako dziecko miałem hulajnogę z naprawdę dużymi oponami, ale było ze 12
    cali, może nawet 16.

    Są takie elektryczne?

    --
    MN

  • 10. Data: 2019-06-06 22:10:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sa takie co jada 80km/h albo kosztuja 12 tysiecy to pewno sa i takie co maja kola
    16 cali. Duze kola sa potrzebne do jazdy po nierownym podlozu. Na Piotrkowskiej, taka
    duza ulica-deptak w Lodzi, chodniki i jezdnia sa jak stol rowne. Zadnego dyskomfortu
    przy kolach jakie ma moja hulajnoga nie doswiadczylem. Utwardzone alejki w parku na
    zdrowiu tez w niczym nie przeszkadzaly. Drogi jak dla rowerow sa w sam raz dla
    elektrycznych hulajnog. Poza tym porownanie zwyklej hulajnogi do elektrtycznej to jak
    porownanie barwy na kurierze do kurwy na barierze. To ze takie same litery w obydwu
    przypadkach nic nie znaczy.