  • Data: 2014-07-20 19:50:09
    Temat: Re: Doprowadzenie mocy 60KW na 450 metrów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Sunday, July 20, 2014, 7:26:08 PM, you wrote:

    > Do domkow to chyba jednak 3f.

    Uważasz, że nie wiem, co mam do domu dociągnięte mieszkając tu już 30
    lat?

    > Ale ja o nowych domkach. Nowe przydzialy, po 15kW, nowe osiedla ... i
    > do transformatora daleko ...

    Ale to co innego - wtedy się podstacje robi. Ja mam zaskakująco daleko
    do transformatora - na tyle, że mi się nigdy nie chciało do niego iść.

    [...]

    > No widzisz, a w USA na nic nie narzekasz :-)

    A czy kiedykolwiek narzekałem? Tylko dlaczego muszę im za każdym razem
    przypominać, że przy większych mocach mogą korzystać z ,,międzyfazowego" 220V?

    --
    Best regards,
    RoMan