  • Data: 2016-10-30 15:05:14
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pokusiles sie na obejrzenie zdjec? Colombo nie jestem ale i tak mam spore
    watpliwosci. Zdarzenie mialo miejsce na polnej drodze ktora z jakis wzgledow ma
    nazwe. Droga jest pomiedzy ogrodzeniem a lasem. Droga jest tak waska ze dwa samochody
    z trudem na niej sie mina. Miejsce zdarzenia jest w sporej odleglosci od innych ulic.
    W takich miejscach nie przeprowadza sie rutynowych kontroli. Gdyby informacja byla ze
    scigali i wjechal wtedy bylo by wiadomo w jaki sposob obydwa samochody sie tam
    znalazly. Gdyby w opisie pominac ze byla tam policja to jedyna mozliwa do uznanie
    wersja byla by zasadzka i porachunki gangsterow. To jak sie tam znalezli. Mogli byc
    umowieni ze sie spotkaja lub policjanci zrobili zasadzke bo wczesniej wiedzieli ze
    tamtedy poszukiwany jezdzi. Z tym ze taki zwykly patrol nie ma uprawnien do robienia
    zasadzek. Od tego sa antyterrorysci. Poza tym poszukiwany byl stabilny. Nie byl
    groznym przestepca bo by nie dostal przerwy w odbywaniu kary. Raptem w tym dniu
    jechal nie posiadajac uprawnien i nie wrocil do pierdla z przepustki. Opis zdarzen
    tez jest dla mnie troche dziwny. Potracony upada ma maske, tak moglo byc. Dalej sie
    troche nie zgadza bo po upadku musial sie zebrac do kupy, odpiac kabure, przeladowac
    pistolet, strzelic w powietrze i potem do samochodu ktorego kierowca specjalnie nie
    mial gdzie uciekac. Przy drugim strzale uciekajacy kierowca bylby w takiej odleglosci
    od strzelajacego ze trafienie z pistoletu w obiekt wielkosci samochodu jest nie lada
    wyczynem.