  • Data: 2010-08-19 16:52:34
    Temat: Re: Doświetlanie zakrętów a prawo
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sie, 12:25, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jakie przeciwmgielne??? Normalne światła mijania..  auto ma homologację?
    > Jak tak - proszę pana policjanta się czepiać urzędu wydającego homologację
    > albo importera/dystrybutora.

    A widzisz. CIekawe jak bylo badane czy kierunkowskazy sa dobrze
    widoczne przy swieceniu sw. mijania w reflektorach gdzie wszystko jest
    blisko siebie.

    Teraz jak widze nieswiecacego ktory sygnalizuje skret to az po oczach
    bije jak wyraznie widac co zamierza.
    Bo samochody z takim oswietleniem homologacje maja. Nikt tego nie
    neguje wiec albo ja jestem uczulony ze kierunkowskazy slabo widac albo
    nikt na to (i na kierunkowskazy tez) nie zwraca uwagi...

    --
    Lukasz Sczygiel