  • Data: 2019-03-19 19:44:31
    Temat: Re: Drog nie bedzie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tak powiedzmy - w ofercie asfalt mial kosztowac 10mln, wykonawca w
    > koncu zamowil drozszy, za 12mln, taki dostarczono i polozono, dostawca
    > czy podwykonawca jest na oficjalnej liscie podwykonawcow, GD mu
    > zaplaci bezposrednio ... no wlasnie - 12 czy 10 mln ?

    Generalny składa BILL-a czyli przedmiar robót wraz z cenami jednostkowymi.
    I jak się okaże że zamiast 1000 ton kruszywa potrzeba 1100.
    To GDDKiA płaci za 1100 wg cen z przedmiaru.
    Nie wiem jaka jest praktyka ale zakładam że obowiązują ceny z przedmiaru
    złożonego w GDDKiA w momencie podpisania umowy.
    Tylko gdzie tu jest miejsce na tajemnice handlową między GDDKiA a Wykonawcą?