  • Data: 2014-09-05 19:59:55
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Pomyśl teraz że na tej głównej drodze będzie kilku takich dobrodziei
    > jak Ty... co się stanie? Z drogi głównej zrobicie drogę
    > podporządkowaną do tej drogi podporządkowanej. Z jakiej racji?

    Nie, to nadal bedzie zakorkowana droga główna na ktorej najczesciej i tak
    sie zaraz stoi na jakims zakorkowanym skrzyzowaniu.
    Tyle do ruchu na tej drodze głównej bedzie sie niektorym odrobine łatwiej
    włączyc. Tylko tyle i az tyle.

    > Kto sobie ubzdurał w ogóle prawo do używania swojego pojazdu
    > do kierowania ruchem na skrzyżowaniu? Jedź sprawnie i nie rób
    > zamieszania.

    Jezeli wpuszczasz kogos i tym samym robisz zamieszanie to znaczy ze robisz
    cos źle.