    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Mon, 8 Sep 2014 20:28:12 -0500
    <5404f69b$0$2366$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <lu50fr$v7e$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lu62fb$3ip$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lu8ms5$ll7$1@dont-email.me> <54081ef0$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <X...@1...0.0.1>
    <luauau$pn8$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <luc7hq$85v$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ludgs5$bem$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <luerpc$orj$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lufa6h$vp1$1@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1409062345200.2440@quad>
    <lug2fr$om0$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lulkpd$fej$1@dont-email.me>

    news:lulkpd$fej$1@dont-email.me...
    > A tu masz zjazd z autostrady w kierunku Chicago na przedmieścia
    > poza godzinami szczytu: http://www.youtube.com/watch?v=lSNJqyg7Lps
    > 1:25sek gościu zjechał z międzystanowej autostrady na drogę stanową
    > (grubą arterię w mieście, chyba ul Cicero) przecinającą miasto
    > północ-południe.
    > Obserwuj boczne drogi dojazdowe: masz dwie opcje tylko: światło lub STOP.
    > Żadnych trójkątów. I powiedz mi że w USA nie ma korków :-)))))))

    Swoją droga w minucie 7:50 masz właśnie głupka w białym fordzie
    który na lewym pasie z naprzeciwka "puszcza" tego tira skręcającego
    w lewo mimo że biały ford ma pierwszeństwo.
    Dobrodziej z forda nie widzi że auta z prawej tira nie puszczają.
    Efekt? Właśnie opóźnienie całego ruchu!
    Co robi profesjonalny kierowca TIRa? Ano czeka grzecznie na swoją kolej.