  • Data: 2014-09-09 15:35:38
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Swoją droga w minucie 7:50 masz właśnie głupka w białym fordzie
    >który na lewym pasie z naprzeciwka "puszcza" tego tira skręcającego
    >w lewo mimo że biały ford ma pierwszeństwo.
    >Dobrodziej z forda nie widzi że auta z prawej tira nie puszczają.
    >Efekt? Właśnie opóźnienie całego ruchu!
    >Co robi profesjonalny kierowca TIRa? Ano czeka grzecznie na swoją
    >kolej.

    Czekaj czekaj, ale te sytuacje trzeba ogladac od 7:00.

    tir autora chce w lewo. Z lewej wyjezdza tir. Z naprzeciwka jakis
    brazowy chce w prawo.
    tir z lewej chyba blokuje wjazd.
    I w tej sytuacji bialy ford sie zatrzymuje i tego tira wypuszcza. A
    przeciez moglby jechac zgodnie z pierwszenstwem. A za nim drugi,
    trzeci, kolejny, a tiry by sobie staly tak do wieczora.

    A jak juz stoi, to chce wpuscic naszego tira. i bylby to zrobil, gdyby
    nie zaczeli go omijac z prawej inni. Orientuje sie w sytuacji i jedzie
    dalej.
    A nasz profesjonalny kierowca musi czekac minute na luke

    No dobra - nie byloby "do wieczora" tylko minute do tej luki. po czym
    nasz autor musialby poczekac na kolejna i w sumie utrudnial ruch przez
    4-5 minut.

    Naszemu profesjonaliscie nawiasem mowiac ... nie wiem - cierpliwosci
    czy wyczucia zabraklo, bo tak podjezdzal jak czekal, podjezdzal, az na
    koniec sie we wjazd nie zmiescil.