  • Data: 2012-01-04 09:36:12
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 17:19, J.F pisze:
> [...]
    przy wladzy, ten planowal deficyt. Czasem w granicach rozsadku, czasem nie.
    deficyt za duzy, a to MF nie wykazuje sie odwaga niezbedna na tym stanowisku.

    je planować. Cóz ten fajny chłopak Tusk mógł zrobić? Przecież się nie będzie kłócił.
    On taki pogodny, europejski, nowoczesny....

    > deficyt/przychody/rozchody/ rok
    >
    > 35 174 209 2005
    > 30 195 225 2006
    > 30 228 258 2007
    > 27 281 308 2008
    > 18 303 321 2009 - uchwalona
    > 27 272 300 2009 - po zmianie w lipcu
    > 52 249 301 2010
    >
    > dane z art 1 ustaw budzetowych, nie chce mi sie wchodzic w roznice miedzy
    zalacznikami.

    Dziękuję serdecznie za merytoryczny wkład.
    Jak widać do krysysu (gdy budżety praktycznie w całej unii wykazały znaczne
    niedobory) było dość równo.
    No, ale adwersarz pewnie się już nie odezwie... niewygodnie się dyskutuje z cyframi
    :)