  • 1. Data: 2012-01-02 11:05:14
    Temat: Drogi do szuflady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Po okresie dynamicznego rozwoju w kasie zabraklo pieniedzy i S5 nie
    bedzie
    http://www.polskatimes.pl/artykul/489415,ekspresowka
    -s5-z-wroclawia-do-poznania-idzie-do-szuflady,id,t.h
    tml

    Swoja droga ciekawe co na to krajowi wykonawcy, zabezpieczyli sobie
    portfel zamowien, czy czekaja ich dwa chude lata ?

    J.

  • 2. Data: 2012-01-02 12:04:05
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Po okresie dynamicznego rozwoju ...

    Dynamiczny rozwój polegał na szybkim zaciąganiu kolejnych kredytów. Rządząca
    partia innych pomysłów na rozwój kraju nie ma.

  • 3. Data: 2012-01-02 12:20:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaweL" napisał w wiadomości
    > Po okresie dynamicznego rozwoju ...
    >
    >Dynamiczny rozwój polegał na szybkim zaci?ganiu kolejnych kredytów.
    >Rz?dz?ca partia innych pomysłów na rozwój kraju nie ma.

    Ja tu nie o polityce, tylko o drogach, i narzekac nie moge -
    autostrada do Krakowa jest, do Drezna jest, AOW jest, obwodnica Tynca
    jest, do Warszawy ... czesc juz mam nadzieje koncza, czesc zaczynaja,
    czesc niestety zostaje i to jest ta najgorsza czesc ... ale poprawe
    widac :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-01-02 13:10:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 2 Jan 2012 12:20:23 +0100, J.F

    > ale poprawe widac :-)

    Niestety malkontentów nie brakuje co, najlepiej za free i od ręki, by
    chcieli wszystko mieć. Pewnie, zawsze mogłoby być lepiej, ale w tej
    kwestii, poczynając od spadku po komuchach, przez położenie, a kończąc na
    klimacie, nic nam nie pomaga. Nie wiem jak głupim trzeba być, by patrzeć na
    wszystko przez pryzmat polityki. W sensie, że niby ktoś inny za sterem
    zrobiłby więcej...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 5. Data: 2012-01-02 14:10:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-02 13:10, Myjk pisze:
> [...]
    > wszystko przez pryzmat polityki. W sensie, że niby ktoś inny za sterem

    Nie wiem, czy inni zrobiliby więcej, ale faktem jest że to Grabarczyk zaczął
    robić coś wreszcie od strony głowy a nie d..y: najpierw bodajże w 2008 ustawę,
    która umożliwiła przyspieszenie procedur, a potem kilka inwestycji przeprowadzanych
    przez kolejne etapy (w tym najmniej medialne i najtrudniejsze: decyzja środowiskowa)
    w tempie może nie takim jakie by się marzyło, ale które w świetle osiągnięć
    poprzedników
    i tak zasługuje na pewne docenienie.
    Oczywiście kaska z unii też pomogła, ale kasa to jednak nie wszystko.

  • 6. Data: 2012-01-02 14:25:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
> [...]
    >decyzja środowiskowa)
    >w tempie może nie takim jakie by się marzyło, ale które w świetle

    Ja tam nie wiem czy az tak bardzo go chwalic - na szczescie normalnym
    urzedniczym trybem to tez wszystko szlo, po prostu proces byl
    wieloletni, ministrowie sie zmieniali, a kolejne projekty zaczynano,
    wykonywano, konczono.
    Jesli juz to tych 4 prezydentow, ktorzy sie skrzykneli na Euro, dzieki
    ktorym musiano przyspieszyc. Jak sie to przyspieszenie skonczy to sie
    jeszcze okaze - sprawy w sadach trwaja :-)

    >Oczywiście kaska z unii też pomogła, ale kasa to jednak nie wszystko.

    Podejrzewam ze bez tej kaski to by byla polowa tego co mamy.

    J.

  • 7. Data: 2012-01-02 14:39:19
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]

    > wszystko przez pryzmat polityki. W sensie, że niby ktoś inny za sterem

    Ech... za stary już jestem żeby wierzyć w propagandę sukcesu.
    Ja po prostu widzę co się dzieje. Jak można mówić że czarne jest białe.
    Patrz minister zdrowia - żałość.
    Głupoty bym do tego nie mieszał.

  • 8. Data: 2012-01-02 14:46:44
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Połowa kasy na drogi przyszła z Unii, autostrady są płatne, a rząd zadłużył
    nas na kolejne 400 mld zł. I oprócz dróg ( i stadionów) nie kojarzę co Tusk
    zrobił dla nas dobrego. Połowa zaplanowanych autostrad jeszcze się buduje,
    więc dopiero zapłacimy za te drogi. Z czego tu się cieszyć? Roczne odsetki
    od zadłużenia Polski wynoszą 40 mld zł. Ile kilometrów dróg można za to
    zbudować?

  • 9. Data: 2012-01-02 15:16:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >czego tu się cieszyć? Roczne odsetki od zadłużenia Polski wynosz? 40
    >mld zł. Ile kilometrów dróg można za to zbudować?

    Przy czym to akurat zasluga wszystkich po rowno - kto by nie rzadzil,
    zadluzal nas coraz bardziej. Od Gierka poczynajac.

    No moze jeden Jaruzelski nie splacal, dzieki czemu z jednej strony
    odsetki rosly, a z drugiej - chetniej nam umarzano :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-01-02 17:31:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-02 14:46, PaweL pisze:

    > I oprócz dróg ( i stadionów) nie kojarzę co Tusk
    > zrobił dla nas dobrego.

    Akurat stadionów nie nazwał bym dobrą inwestycją. Jakoś nie wierzę,
    aby się opłaciły, jak i te całe mistrzostwa w mudialu zresztą.