  • Data: 2013-10-08 12:07:14
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-08 11:35, AZ pisze:

    > Co Ty pierdzielisz? Opanowanie goscia w Bytowie uchronilo od dantejskich
    > scen, bo jakby chcial to by ich tam pozatlukal golymi recyma (nie poprawiac).
    > Jak sobie wyobrazasz uzycie broni przez policjantke ktora nie potrafi uzyc
    > gazu?

    Dlaczego Policjantka nie umie użyć gazu? Dla mnie zatrzymywany przestał
    się szarpać i cieszyć, z łzawiącymi oczami miał utrudnioną kolejną
    ucieczkę.Zatrzymany został spacyfikowany, cel został osiągnięty. Gdyby
    zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się
    bronić, od tyle. Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do
    niewinnego obywatela.