  • 1. Data: 2013-10-06 23:38:51
    Temat: Drogówka w akcji LOL
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL

    http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-06 23:49:22
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 10/06/2013 11:38 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    Nie mogli od razu zastrzelić?

  • 3. Data: 2013-10-06 23:58:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 23:49, m...@i...pl pisze:

    > Nie mogli od razu zastrzelić?

    Nie. Z wyjęciem broni, odbezpieczaniem, z wycelowaniem i oddaniem
    strzału było by tak samo jak z obezwładnieniem. Sami by się pozabijali.

  • 4. Data: 2013-10-07 04:21:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-06 23:38, Krzysztof 45 pisze:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    "Co było powodem takiej interwencji policjantów? Zachowanie mężczyzny,
    który najpierw, po przekroczeniu dozwolonej prędkości o 19 km/h
    zatrzymał samochód w innym miejscu niż to, które wskazali policjanci, a
    następnie wyzwał ich od "przebierańców" i zaczął uciekać. Co ważne, omal
    nie przejechał wtedy po stopach policjantce poddającej go kontroli."

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,14731
    256,Policjanci_szarpia_sie_z_kierowca__Nagranie_na_Y
    ouTube.html#BoxSlotII3img#ixzz2gzzQZDSg

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-10-07 07:03:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 04:21, Liwiusz pisze:

> [...]
    > poddającej go kontroli."
    >
    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,14731
    256,Policjanci_szarpia_sie_z_kierowca__Nagranie_na_Y

    Ja

    chce Mariuszka Sokołowskiego posłuchać. Proszę.
    Jak mordka wypowie się w tym temacie, wrzućcie tu, tak na dobry humor na
    cały tydzień :)

    A to akcja z wrocka. Tez musiała byc fajna komedia

    Patrol Policji przykuł do słupa mężczyznę co jest niezgodne z przepisami
    i Ustawą o Policji. Następnie nie mogli otworzyć kajdanek, bo nie
    pasowały kluczyki.

    Słychać to było bo krótkofalówka policjantki którą zestresowała ta
    sytuacja ryczała na cały regulator. Komicznie wyglądało jak przyjeżdżały
    patrole oznakowane i nieoznakowane a kluczyk nadal nie pasował.

    Sytuacja została rozwiązana przez straż pożarna po telefonach do KWP
    Policji. Dyżurny pod numerem 997 po prostu temat "olał" i zostałem zbyty
    gdy zapytałem dlaczego mężczyzna jest przykuty do słupa.

    Po telefonie policjanci ubrali się regulaminowo, bo było słychać ze
    stacji że dyżurny ich informuje, że sprawa będzie "medialna". W efekcie
    przyjechała straż pożarna z ulicy Borowskiej i pogotowie ratunkowe. Na
    końcu policjant zakrył mężczyźnie głowę bluzą, żeby nie widział co się
    dzieje. Sytuacja moim zdaniem żenująca.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1009569,polic
    jant-przypial-mezczyzne-kajdankami-do-slupa-i-zgubil
    -kluczyk-film-zdjecia,id,t.html?cookie=1

  • 6. Data: 2013-10-07 07:52:23
    Od: "stachu" <s...@m...kom>

    http://www.youtube.com/watch?v=k-DpnErLC-Y

  • 7. Data: 2013-10-07 08:45:11
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-10-07 07:52, Użytkownik - stachu napisał::

    > http://www.youtube.com/watch?v=k-DpnErLC-Y

    Po raz kolejny rodzi się pytanie: po jaką cholerę policja zatrudnia
    kobiety do tego rodzaju służby. Policjant ma tutaj dwa problemy na
    głowie - czubka i zzieleniałą z nieporadności blondie.

  • 8. Data: 2013-10-07 10:23:39
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 10/06/2013 11:58 PM, Krzysztof 45 wrote:

    > Nie. Z wyjęciem broni, odbezpieczaniem, z wycelowaniem i oddaniem
    > strzału było by tak samo jak z obezwładnieniem. Sami by się pozabijali.

    ROTFL.

    Spójrzmy na ludzi z dowolnego zawodu: lekarzy, nauczycieli,
    mechaników samochodowych, policjantów itp.
    Ilość osób, które bardzo dobrze wykonują swoją pracę
    i są kompetentni w każdej grupie zawodowej jest tak samo niska.

    W sumie przejebane.

  • 9. Data: 2013-10-07 11:14:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2013 23:38, Krzysztof 45 pisze:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    Tia, a głąby lamentują, jaka to policja okrutna, sadystyczna i w ogóle
    gnębiąca obywateli. I jak w USA jest super.

    A w USA z kim byczkiem by się nie cackali - dostałby pałą, gazem lub
    nawet kulkę.

  • 10. Data: 2013-10-07 11:38:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-10-07 11:14, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > gnębiąca obywateli. I jak w USA jest super.
    >
    > A w USA z kim byczkiem by się nie cackali - dostałby pałą, gazem lub

    dokładnie tak.