  • 11. Data: 2010-02-21 22:54:29
    Temat: Re: Drukarka atramentowa
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Nowy111 pisze:

    > Sprawa jest o tyle ciekawa, że dzieci są w szkole i to zazwyczaj dla nich się
    > coś drukuje (z pozdrowieniami dla innych nauczycieli) :)

    Tym bardziej zatem warto zwrócić uwagę na koszty eksploatacji.
    ;)

    > mam zamiar zrobić dokładnie tak samo tylko, że nie przez Wi-Fi ale po kabelku:)

    Zatem zależnie od budżetu polecam:

    Za 290 PLN
    http://www.allegro.pl/item928222847_brother_dcp_365c
    n_urzadzenie_wielofunkcyjne_lan.html

    Za 375 PLN
    http://www.allegro.pl/item925134659_brother_mfc_295c
    n_druk_skan_kop_fax_usb_siec_ck.html

    Za 525 PLN
    http://www.allegro.pl/item931181731_brother_mfc_5490
    cn_druk_fax_kopia_skan.html
    (następca modelu 5460CN, który to od 2,5 roku w moim domowym biurze
    pracuje, z pominięciem zestawu startowego od zawsze na zamiennikach)
    ;)

    Pzdr,
    Kuba

  • 12. Data: 2010-02-22 00:42:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 23:54, Kuba pisze:

> [...]
    > (następca modelu 5460CN, który to od 2,5 roku w moim domowym biurze
    > pracuje, z pominięciem zestawu startowego od zawsze na zamiennikach)

    Kupiłabym tą pierwszą, ale ona nie ma faxu, więc ta druga lepsza.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-02-22 00:42:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 14. Data: 2010-02-22 12:04:17
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Animka pisze:

    > Kupiłabym tą pierwszą, ale ona nie ma faxu, więc ta druga lepsza.

    Szczególnie automatyczny podajnik dokumentów jest niezwykle przydatny.
    ;)

    Pzdr,
    Kuba

  • 15. Data: 2010-02-23 14:52:16
    Od: "Nowy111" <n...@o...pl>

    Drukarka zamówiona, dziękuję za rady:)

  • 16. Data: 2010-02-23 16:34:53
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Nowy111 pisze:
    > Drukarka zamówiona, dziękuję za rady:)

    Jaka?
    ;)

    Pzdr,
    Kuba

  • 17. Data: 2010-02-23 18:02:55
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a nie lepiej byłoby kupić Canon,a PIXM,e MP5xxx ??

  • 18. Data: 2010-02-26 08:05:17
    Od: n...@o...pl

    mimo wszystko jednak po głębszym zastanowieniu wybór padł na HP.
    pozdrawiam