  • 1. Data: 2015-02-03 13:34:50
    Temat: Drukarka laser coler
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Co byście polecili jeśli chodzi o druk laser color ?

    Priorytet to jak najlepsza jakość za jak najniższą cenę więc zamienniki
    w dobrych cenach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2015-02-03 19:14:39
    Temat: Re: Drukarka laser coler
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:
    > Co byście polecili jeśli chodzi o druk laser color ?
    >
    > Priorytet to jak najlepsza jakość za jak najniższą cenę więc zamienniki
    > w dobrych cenach.

    Nie drukarka laserowa, tylko drukarka atramentowa ze stałym zasilaniem w
    rodzaju Epson L110 i nie zamienniki, tylko oryginalne tusze Epsona, na
    których druk kolorowy bardzo zresztą przyzwoitej jakości wychodzi
    śmiesznie tanio.

  • 3. Data: 2015-02-03 19:37:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dzisiejsze zamienniki to nie te sprzed kilku lat,
    teraz to nawet jak włożysz w takiej C530 bębny raz nowe, to ich poźniej nie
    możesz zamienić z niczym...
    a z zamiennikami to się cuda dzieją,
    trzeba być PO/EU pojebem, żeby się w to ładować...

  • 4. Data: 2015-02-04 08:51:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 19:14, Poldek pisze:

> [...]
    > rodzaju Epson L110 i nie zamienniki, tylko oryginalne tusze Epsona, na
    > których druk kolorowy bardzo zresztą przyzwoitej jakości wychodzi

    Atrament właśnie padł bo zapomniało się zabezpieczyć głowicę (weekend
    stała) dla tego pytanie o laser.

    Mam dojście do dobrych zamienników ACJ w cenach zakupu.
    Mają na tym być drukowane różnego rodzaju pierdoły okazyjne typu
    urodziny a jest tego sporo w zestawie (spam: http://just4fun.pl/).

    ps. To nie moja ja martwię się tylko o drukarkę :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-02-04 10:40:53
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:

    > Atrament właśnie padł bo zapomniało się zabezpieczyć głowicę (weekend
    > stała) dla tego pytanie o laser.

    Nie rozumiem. Nigdy nie zajmowałem się "zabezpieczaniem głowicy".
    Drukarka jest używana bardzo nieregularnie. Bywa, że 2-3 tygodnie nic
    nie drukuje i nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby "zabezpieczać
    głowicę". Działa na razie 1,5 roku - i działa tak samo jaki pierwszego
    dnia. Jeszcze nie zdołałem zużyć połowy tuszu, który był w komplecie z
    nową drukarką :-) A jak już drukuję, to zdarza mi się drukować serie
    zdjęć A4 w pełnej jakości. A innym razem jedną kartkę tekstu cz-b i
    wszystko chodzi bez zbędnych pytań.
    Widocznie używałeś zamienników i dlatego głowica padła, kiedy nie
    "zabezpieczyłeś głowicy" (choć nie wiem, jak to zabezpieczanie głowicy
    miałoby się robić).

  • 6. Data: 2015-02-04 12:33:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 10:40, Poldek pisze:

> [...]
    > Widocznie używałeś zamienników i dlatego głowica padła, kiedy nie
    > "zabezpieczyłeś głowicy" (choć nie wiem, jak to zabezpieczanie głowicy

    Jak pisałem wcześniej, ja tylko robię wywiad co wybrać do w/w zadań. To
    nie moja drukarka i nic na niej nie drukowałem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-02-04 17:07:35
    Od: " 666" <...@...6>

    LUDZIE, CZY WY NIE ROZUMIECIE SŁOWA "LASER"?
    WYZNAJECIE TUSZOWĄ RELIGIĘ???
    JAK FACET PYTA O LASER TO MU NIE PROPONOWAĆ DO Q...Y NĘDZY KREMU DO
    DEPILACJI, ATRAMENTÓW ANI WOSKÓW!!
    LASER TO LASER, A JAK KTOS NIE MA NA TEMAT LASERÓW NICZEGO DO POWIEDZENIA TO
    NIECH MILCZY!!!

    -----

  • 8. Data: 2015-02-04 17:14:30
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    głupiś jak but,
    toć przecież ONI za to dostają granty...

    P.S. dyskusja na ten temat - zapraszam na praca.dyskusje...

  • 9. Data: 2015-02-05 08:22:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 17:07, 666 pisze:
    > LUDZIE, CZY WY NIE ROZUMIECIE SŁOWA "LASER"?

    Dokładnie jak piszesz. Obecnie opcje są takie:
    Atrament (Epson) + laser color i o ten właśnie się pytam.
    Abo atrament (Epson) tylko że A3 bo to w 90% są woły robocze tylko cena
    też jest nie najmniejsza.

    Co powiecie o laserach Samsunga ? cena jest bardzo dobra jak za color
    (ok 700zł)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-02-05 08:36:25
    Od: " 666" <...@...6>

    Ja się też przymierzam do koloru (raczej urządzenie wielofunkcyjne, więc mam
    mniejszy wybór niż sama drukarka) i rozpatruję m.in. Della (podobno bardzo
    dobre i tanie zamienniki, kieruję się opiniami z U.K.) oraz Brother (ze
    względu na 3-letnią gwarancję), może też HP.
    Przy czym i przy Dellu i przy HP nie chodzi o markę jako taką, lecz o
    konkretny model (jedne modele mają bdb opinie, inne bardzo złą).
    Poczytaj sobie opinie kupujących np. na amazon.co.uk
    Może w ogóle warto tam kupić, jesli się trafi na promocję i "darmową" (w
    rzeczywistości kilka funtów) dostawę do Polski.
    Wcześniej warto się zorientować co do gwarancji (Lexmark Polska nie robił
    problemów, rejestrowało się sprzęt do gwarancji na telefon, ale tylko
    rocznagwarancja, dziś nie wszedłbym w tak krótką, tylko 2- lub 3-letnia stąd
    kusi Brother).

    Pomijając inne rzeczy to atrament jest dla mnie nie do przyjęcia z uwagi na
    rozpływanie się druku po zalaniu wodą (np. wydrukuję sobie mapę, która się
    rozpłynie na deszczu).
    Zresztą zalewanie wodą dokumentów w archiwum przeżyłem nie raz i nie dwa,
    atrament odpada.

    Laser kolor ( z tych lepszych) to niestety gabarytowo i ciężarowo wielki
    klamot.

    -----