  • 11. Data: 2015-02-05 08:37:11
    Temat: Re: Drukarka laser coler
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Co powiecie o laserach Samsunga ? cena jest bardzo dobra jak za color
    > (ok 700zł)

    Cena czego? Kopii wydruku przy jakim założeniu?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 12. Data: 2015-02-05 09:38:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 08:37, januszek pisze:
    > Chris napisa?(a):

    > Cena czego? Kopii wydruku przy jakim założeniu?

    Drukarki ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2015-02-05 10:35:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Drukarki ...

    Z ceny *drukarki* nic nie wynika. Po za ceną drukarki rzecz jasna ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 14. Data: 2015-02-05 10:37:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    > Laser kolor ( z tych lepszych) to niestety gabarytowo i ciężarowo wielki
    > klamot.

    Ja bym się skupił na końcowej cenie wydruku kolorowej kopii. Bo jest
    ogromna różnica pomiędzy 30 groszy za stronę A4 a 3 zł za stonę A4. Dwie
    ryzy robią wtedy różnice 2700 zł :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 15. Data: 2015-02-05 10:41:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 08:36, 666 pisze:
    > Ja się też przymierzam do koloru (raczej urządzenie wielofunkcyjne, więc
    > mam mniejszy wybór niż sama drukarka) i rozpatruję m.in. Della (podobno
    > bardzo dobre i tanie zamienniki, kieruję się opiniami z U.K.) oraz
    > Brother (ze względu na 3-letnią gwarancję), może też HP.

    Wielofunkcyjny to stoi już atrament Canona ze starej serii MX780 (chyba)
    i ta drukarka jest nie do zajebania do tego ma perfekcyjne oddanie
    kolorów nawet bez kalibracji. Człowiek który to robi jest grafikiem i
    widzi różnicę :)

    > Przy czym i przy Dellu i przy HP nie chodzi o markę jako taką, lecz o
    > konkretny model (jedne modele mają bdb opinie, inne bardzo złą).

    No właśnie wiem jak to jest z HP dla tego troszkę się obawiam.
    Użytkownik na razie wybrał sobie Epsona L110 + laser HP PRO 300 ALBO
    tylko Epson L300 (czy jakoś tak) tyle że A3.

    > Poczytaj sobie opinie kupujących np. na amazon.co.uk
    > Może w ogóle warto tam kupić, jesli się trafi na promocję i "darmową" (w
    > rzeczywistości kilka funtów) dostawę do Polski.

    To i tak na firmę z FA idzie więc lepiej w PL.

    > Wcześniej warto się zorientować co do gwarancji (Lexmark Polska nie
    > robił problemów, rejestrowało się sprzęt do gwarancji na telefon, ale
    > tylko roczna gwarancja, dziś nie wszedłbym w tak krótką, tylko 2- lub
    > 3-letnia stąd kusi Brother).

    Z tym mam jakieś doświadczenie i wiem gdzie kupić żeby nie było
    problemów :)

    > Pomijając inne rzeczy to atrament jest dla mnie nie do przyjęcia z uwagi
    > na rozpływanie się druku po zalaniu wodą (np. wydrukuję sobie mapę,
    > która się rozpłynie na deszczu).
    > Zresztą zalewanie wodą dokumentów w archiwum przeżyłem nie raz i nie
    > dwa, atrament odpada.

    To mają być wydruki jakiś pierdół urodzinowych/okazyjnych dla dzieci.
    Takie zestawy kubków, patyczków, serwetek i tym podobnych pierdół. Sam
    nie wiem ale podobno jeden taki zestaw to nawet 70 elementów. Widziałem
    tylko parę próbek na zdjęciach.

    > Laser kolor ( z tych lepszych) to niestety gabarytowo i ciężarowo wielki
    > klamot.

    Jest biuro do tego, to nie jest apartament 30m2 gdzie żyje rodzina z
    dzieckiem do tego prowadzą tak firmę :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2015-02-05 11:03:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 10:35, januszek pisze:
    > Chris napisa?(a):

    > Z ceny *drukarki* nic nie wynika. Po za ceną drukarki rzecz jasna ;P

    Wiem, dla tego czekam na propozycję. Masz coś do powiedzenia czy tylko
    sobie tak piszesz żeby klepnąć posta ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2015-02-05 21:57:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    januszek wrote:
    > 666 napisa?(a):

    > Ja bym się skupił na końcowej cenie wydruku kolorowej kopii. Bo jest
    > ogromna różnica pomiędzy 30 groszy za stronę A4 a 3 zł za stonę A4. Dwie
    > ryzy robią wtedy różnice 2700 zł :)

    Kochany, w drukarce w rodzaju Epson L110 średni koszt wydruku jednej
    strony w kolorze to jest bliżej 4 gr., niż 40 gr., a tym bardziej 40 gr.
    (szok!).

  • 18. Data: 2015-02-06 07:28:22
    Od: " 666" <...@...6>

    Mam akurat 200 stron do wydrukowania: wydrukujesz mi za 8 zł?

    -----

  • 19. Data: 2015-02-06 12:43:33
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    666 wrote:

    > Mam akurat 200 stron do wydrukowania: wydrukujesz mi za 8 zł?

    Nie zawracaj gitary.
    Sam sobie wydrukuj, będzie taniej niż 8 zł.

  • 20. Data: 2015-02-06 13:30:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 12:43, Poldek pisze:

    > Nie zawracaj gitary.
    > Sam sobie wydrukuj, będzie taniej niż 8 zł.

    Przy okazji :)

    DRUKARKA HP COLOR LASERJET PRO 300 M351A
    DRUKARKA EPSON L110

    Kupione więc temat pozostaje już czysto informacyjno poznawczy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl