  • Data: 2015-09-26 01:42:50
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-25 o 23:26, Liwiusz pisze:

    > Zastanawia mnie te dziwienie "po co mmsy" w wielu dyskusjach.
    > Mam zdjęcie, chcę się nim podzielić z kilkoma osobami, wysyłam je mmsem,
    > a nie dłubię w mailu (którego mogę nie znać). Z definicji chcę, aby ktoś
    > się zapoznał ze zdjęciem:
    > - za chwilę
    > - na telefonie
    > a nie:
    > - niewiadomo kiedy
    > - na komputerze

    dlatego, że mmsy to zgwałcenie po rozdzielczości i kompresji, zdjęcia z
    nich w dobie 13mpx aparatów w komórkach są zwyczajnie słabe. Biorąc pod
    uwagę, że każdy ma teraz jakiś pakiet danych (a ci z DS mają zapewne
    lepszy niż ci bez :P) to łatwiej/przyjemniej/lepiej wysłać jest takie
    treści za pomocą maila, facebooka i innych podobnych.