    Subject: Re: Dual SIM
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <mugaoo$fao$1@node2.news.atman.pl>
    <560d2522$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <mukdll$euc$2@node1.news.atman.pl>
    <560f9e42$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    <mup3ga$sau$1@node1.news.atman.pl>
    <5614efec$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <mv5i2d$dpv$1@node2.news.atman.pl>
    <561f526e$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvomle$rbf$1@node1.news.atman.pl>
    <5623445f$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    <n09b34$hnu$1@node1.news.atman.pl>
    <56289bb6$0$27521$6...@n...neostrada.p l>
    <n0d4eq$2ho$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Fri, 23 Oct 2015 15:31:39 +0200

    > "Trybun" 56289bb6$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Obecne WWW są naładowane ,,obrazkami'', ale poczta
    > i grupy chodzą bezproblemowo na lejku VM.

    Chyba tak, i te aktualizacje i antywirusy, wszystko to ma swoje
    zapotrzebowania na net.

    > Mam tam ofertę (czy jak się to zwie) 2012 -- do każdego
    > doładowania VM dorzuca mi 50%. Aktywacja #F odebrałaby
    > ofertę 2012 bezpowrotnie. Trochę szkoda. ;)

    No, fakt.

> [...]
    >
    > ** Podane ceny obowiązują w miesiącu aktywacji, a następnie
    > przez okres 23 pełnych miesięcy kalendarzowych. Abonent
    > zobowiązany jest do poniesienia opłaty aktywacyjnej,
    > opłat za Usługi Dodatkowe oraz za usługę stacjonarnego
    > Internetu w pakiecie 60Mb/s albo 120Mb/s, wymagane
    > warunkami Promocji. Minimalny okres wymagany warunkami
    > Promocji wynosi 24 miesiące.
    >
    > *** HBO GO Net jest Usługą Dodatkową do stacjonarnego
    > Internetu. Okres testowania obejmuje miesiąc aktywacji
    > usługi HBO GO Net i dwa kolejne miesiące kalendarzowe.
    > Po tym okresie usługa zostanie wyłączona.

    uL&s=NdnT4JTV

    Dla mnie oferta to przede wszystkim brak abonamentu. I od tego zaczynam
    rozpatrywanie ofert. Zgoda na opłatę nawet na rok z góry, i nie wiedziec
    dlaczego ja z takim podejsciem jestem dyskryminowany. I to nie tylko w
    kwestiach internetowych - chciałbym kupić sama kartę dostępu w C+, mogę
    nawet zapłacić na dwa lata z góry, tuner własny, i chodzi mi tylko nie
    podpisywanie żadnych umów, zwrotów sprzętu itd. Jednak Cyfra+ mówi mi
    abym si e wypchał z tymi swoimi oczekiwaniami..