  • Data: 2013-03-08 12:37:50
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 marca 2013 10:38:35 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    aucie ciezko "dojechac" do 3 tys obrotow wiec nie wiem czy mi sie uda dociagnac do 4
    000.

    pomoc "kolegow ze Skody", heh ... Moze faktycznie radza sobie z mechanika ale
    cokolwiek wiecej to juz lipa. Wkur.... to, ze oddaja drugi raz auto a nie zrobia
    nawet jazdy probnej by auto sprawdzic.

    tym nie znam dwa, ze jak cos zrobie to mi potem powiedza, ze sam popsulem.

    > Podłączeniem waga o ile nie wleziesz w kodowanie i adaptacje nic nie
    >
    > zepsujesz, nawet śladu nie zostawisz.
    >

    > Zatem pojedź chociaż do 3kRPM. Da to jakiś obraz tego co się dzieje i
    >
    > poradzimy.
    OK, podlacze wieczorem i wrzuce na grupe co zdolam znalezc. Dzieki z gory.

    Pozdrawiam
    Xiant