  • 11. Data: 2014-04-27 21:18:13
    Temat: Re: Dysk U160 SCSI - jaki kontroler?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 19:31, Tomasz Stiller pisze:

    > Dysk się w ogóle budzi? Silnik kręci?

    Tak, budzi, kręci, LED na nim zapala i zamiga na chwilę. Żadnych innych
    podejrzanych odgłosów.
    Brak komunikacji niestety, ani karta Adaptec'a nie widzi go (na obu
    portach testowane) ani stacja SG Octane.
    Spróbuję dostać taki dysk i podmienić elektronikę.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2014-04-27 22:11:59
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 27 Apr 2014 21:18:13 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    > portach testowane) ani stacja SG Octane.
    > Spróbuję dostać taki dysk i podmienić elektronikę.

    Co to za dysk?

  • 13. Data: 2014-04-27 22:39:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 22:11, Tomasz Stiller pisze:
    > Co to za dysk?

    Jak w pierwszym poście, ST318305LC @server xSeries SCSI 80pin SCA-2.
    Nawet nie wiem jaki ma firmware bo nigdzie nie pisze. Tylko Part Number,
    Serial Number, Lot Number.
    Part Number ma 9V8006-038, co mi daje w wyszukiwarce że to jest IBM,
    czyli tak jak dopisek IBM FRU: 06P5369.
    Lekko martwi mnie tylko na jednej ze stron dopisek: IBM ESXS-ST318305LC
    Firmware
    Czyżby firmware "brandowane"?

  • 14. Data: 2014-04-27 22:41:50
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 27 Apr 2014 22:39:28 +0200, Irokez wrote:

> [...]
    > czyli tak jak dopisek IBM FRU: 06P5369.
    > Lekko martwi mnie tylko na jednej ze stron dopisek: IBM ESXS-ST318305LC

    Aj, no właśnie. Brandowany dysk. Firmware od IBM'a :(

    Tomek

  • 15. Data: 2014-04-27 22:45:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 22:41, Tomasz Stiller pisze:

    > Aj, no właśnie. Brandowany dysk. Firmware od IBM'a :(

    No i jak mam akurat taki na aledrogo także IBM'owski to chyba
    podejdzie... chyba.. nie widać jaki ma Part Number.
    Można zadzwonić, można i tak zaryzykować, jest jeden jedyny :)
    Chyba że ktoś ćwiczył na tych dyskach i podpowie.

  • 16. Data: 2014-04-30 19:51:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 22:45, Irokez pisze:

    No i ruszyło. Kabelek taki fajny a nie banglał.
    Jakiś taki zmęczony z kontrolera 2940 zagadał od razu.
    No to teraz walczę jaka dystrybucja Linuxa zobaczy Adapteca 39160,
    ewentualnie 2940.
    Na razie SystemRescueCD odpaliłem i gparted ma problem zobaczyć
    cokolwiek... hmm ale hardware lister też nie widzi kontrolera.
    Nic to, zciągam Ubuntu.

    Irokez