  • 1. Data: 2013-12-17 19:58:54
    Temat: Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
    który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?

    Mam aktualnie Seagate 640GB i chciałbym coś większego.

  • 2. Data: 2013-12-17 20:04:15
    Temat: Re: Dysk zewnętrzny USB bez zasilacza?
    Od: "mappl" <n...@s...pl>

    > Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB

    Sprawdziłem w google za Ciebie i wygląda na to, że w 2010 był to dysk o
    pojemności 3 TB.

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2010/26/3
    -tb-pod-usb-rekordzista-od-seagate.aspx

    Jeśli masz dziewczynę, wyślij jej fotę. Może coś jeszcze będę mógł za Ciebie
    zrobić.

  • 3. Data: 2013-12-17 20:29:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 20:04:15 +0100, mappl napisał(a):

> [...]
    -tb-pod-usb-rekordzista-od-seagate.aspx

    > Jeśli masz dziewczynę, wyślij jej fotę. Może coś jeszcze będę mógł za Ciebie

    Czytanie ze zrozumieniem jednak słabo opanowałeś.

    Post Pszemola:
    ,,Jaki dziś można kupić największy dysk zewnętrzny USB
    który NIE wymaga osobnego (swojego) zasilacza?"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Kluczowe podkreśliłem.

    Z linka podanego przez Ciebie:
    ,,W obudowie kryje się HDD 3,5 cala, więc całość wymaga zewnętrznego
    zasilacza i waży ponad 1 kg (1080 g)."

    Jeśli masz dziewczynę... Nie. Nie sądzę. Dziewczyny jednak lubią, gdy się ich
    _słucha_, a nie tylko je _słyszy_.

    [ Everything is relevant. Until it's not. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x21 Turning the Screws") ]

  • 4. Data: 2013-12-17 21:13:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-12-17 20:29, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > zasilacza i waży ponad 1 kg (1080 g)."
    >
    > Jeśli masz dziewczynę... Nie. Nie sądzę. Dziewczyny jednak lubią, gdy się ich

    Widziałem dysk SATA 2,5" 2TB, do tego dokładasz obudowę z USB 3.0 i masz
    dysk zewnętrzny.

  • 5. Data: 2013-12-17 21:38:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 17 Dec 2013 21:13:28 +0100, BQB napisał(a):

    > Widziałem dysk SATA 2,5" 2TB, do tego dokładasz obudowę z USB 3.0 i masz
    > dysk zewnętrzny.

    Łatwiej i być może taniej jest kupić od razu zewnętrzny 2 TB. Taki WD to
    420 zł w Komputroniku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2013-12-17 22:00:24
    Od: "mappl" <n...@s...pl>

    > Czytanie ze zrozumieniem jednak słabo opanowałeś.

    Lepiej, niż myślisz, czego dowodem jest Twój post :) Moja odpowiedź była
    zabiegiem socjotechnicznym i miała wywołać określoną reakcję (wykazanie się
    odrobiną inicjatywy w postaci wpisania zapytania w wyszukiwarce) -
    aczkolwiek miałem nadzieję, że ta inicjatywa wystąpi u wątkotwórcy.

  • 7. Data: 2013-12-17 22:18:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    > Łatwiej i być może taniej jest kupić od razu zewnętrzny 2 TB. Taki WD to
    > 420 zł w Komputroniku.

    Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.

  • 8. Data: 2013-12-17 23:25:55
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-17 22:18, qwerty pisze:
    > Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    >
    > Który podczas usterki obudowy możesz użyć jako podstawki pod piwo.

    No nie, nie oczerniaj tego znakomitego produktu fałszywymi pomówieniami :-)
    Dysku z obudowy WD możesz użyć w dowolnej innej ino z tego co pamiętam
    dane idą się je... wraz z uszkodzeniem obudowy.
    Zresztą to zaleta jest, Twoje dane są po prostu nadzwyczaj bezpieczne. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 9. Data: 2013-12-18 03:25:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    o...

> [...]
    > zasilacza i waży ponad 1 kg (1080 g)."
    >
    > Jeśli masz dziewczynę... Nie. Nie sądzę. Dziewczyny jednak lubią, gdy się

    Bingo :-)

  • 10. Data: 2013-12-18 03:26:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mappl" <n...@s...pl> wrote in message

    > Sprawdziłem w google za Ciebie i wygląda na to, że w 2010 był to dysk o
    > pojemności 3 TB.
    >
    > http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2010/26/3
    -tb-pod-usb-rekordzista-od-seagate.aspx

    Postaraj się ciut lepiej i znajdź mi takiego 3TB co *nie* wymaga
    zasilacza...

    > Jeśli masz dziewczynę, wyślij jej fotę.
    > Może coś jeszcze będę mógł za Ciebie zrobić.

    :-))) głupio Ci teraz, nie? Przeszarżowałeś!